14 ינואר 2011

הרבה דגים בים


פעם, כשעוד היינו צעירים ויפים, גרנו בדירת שני חדרים באיזור הכי שווה בתל-אביב, והרגשנו מה זה מגניבים.
עם הזמן שינינו סטטוס ודייר נוסף החל להתבשל להנאתו בבטן.
היינו עדיין צעירים (בעיקר ברוחנו) והוללים בשביל לעקור לדירה גדולה יותר במיקום צדדי יותר, כך שרגע לפני שהגיח לעולם יזמנו שיפוץ צנוע בדירה השכורה וסגרנו לכבודו את המרפסת לכדי חדרון קטנטן ובתולי שאוכל לעשות בו כאוות רוחי. כמה כיף לי :)
וכך בשלהי החודש השמיני להריוני טחנתי נייר טואלט לעיסת נייר והתחלתי ליצור דגים. ועוד דגים. ועוד דגים. כשלנגד עיני מטרה אחת ויחידה - למלא את כל התקרה בדגים מעופפים.


 


חישוב מהיר הניב מטרה סבירה של 10 דגים והערכה גסה ששבועיים יקח עד שיהיו מוכנים ועוד שבועיים עד שהגבר יואיל להוריד את הסולם מהבוידעם ולתלות אותם - כך שהחדר יהיה מוכן בדיוק בזמן.
אז הכנתי 30. שיהיה. ליתר בטחון.


בדיעבד - החדר היה כל כך קטנטן שבסופו של דבר מחצית הכמות הספיקה בשביל למלא את התקרה, ולמעשה את כל הדירה...
לקח קצת יותר משבועיים לסיים אותם (שבועיים יותר) וקצת פחות משבועיים לתלות אותם (שבוע וחצי פחות...)


היום - שנתיים וחצי אחרי - אנחנו כבר בפריפריה וכל הדגים מכסים בקושי שליש מתקרת חדר הילדים...



התמונות הן מהחדר הקטנטן בדירה החמודה אם למישהו היה ספק (וכנראה שלא...).
אולי יום אחד אני אסיים לעשות סדר בחדר החדש (שאותו הפעוט כבר חולק עם זאטוטה) ואז אולי גם אצליח לצלם כמה תמונות במהלך 5 השניות שבהן הוא נשאר מסודר...





11 תגובות:

  1. אני זוכרת היטב את הדגים האלה והחדר של הקטנטן

    השבמחק
  2. יו, מקסים. אפשר את המתכון של עיסת הנייר? יש לי פיצקית בת חודשיים וחצי ונראה לי שיהיה נחמד ליצור לה איזה משהו חביב.

    השבמחק
  3. היי cloud nine,
    העיסה עשוייה מנייר טואלט טחון, דבק פלסטי ודבק טפטים.
    יש ברשת מבחר מתכונים, אין לי מתכון עם כמויות מדוייקות אבל אם תרצי הסבר מעמיק יותר, שילחי לי מייל.

    השבמחק
  4. איזה יופי של דגים!
    את עושה לי חשק לנסות עיסת נייר :-)
    איך עשית את הנקודות העגולות המדויקות על הגב?

    השבמחק
  5. Yuli,
    בדרך הכי פרימיטיבית - ציירתי עיגולים עם שבלונה ומילאתי אותם בצבע... :-/
    זו הייתה חתיכת עבודה.
    היום כבר יש לי מעין "חותמת" מספוג בצורת עיגול ואני פשוט מחתימה עיגולים. אפשר למצוא סט של חותמות ספוג כאלה בשלושה גדלים בכפר השעשועים.

    השבמחק
  6. תודה על התשובה.
    אני מסתכלת שוב על הדגים וכולי התפעלות מחדש :-)
    יש סיכוי להדרכה להכנת דגים שכאלו?
    הכנת אותם סביב משהו?

    השבמחק
  7. Yuli,
    את הגוף הכנתי סביב בלון. אח"כ הדבקתי כדורי קלקר כעיניים וכיסיתי בעיסת נייר וזנב מקרטון וגם אותו כיסיתי בעיסת נייר. די פשוט בסך הכל :)

    השבמחק
  8. איזה יופי של דגים :-)

    השבמחק
  9. מהמם!
    בכלל, אפשר להיות חברה שלך? :-)

    השבמחק