17 פברואר 2011

מסיבת רווקות

הכרנו בשלהי החופש הגדול, רגע לפני שעליתי לכיתה ח' והוא ל-ט'. עד סוף החופש היינו נפגשים על הברזלים ומקשקשים שעות ארוכות על דברים ברומו של עולם. בכל זאת – לא קל לנהל את העולם ממרומי גיל 15 המופלג - להשאר מעודכנים בכל השירים החדשים שהוציאו קווין ומדונה וגם לנהל חיי חברה תוססים. בערב הוא היה מרכיב אותי באופניים חזרה הביתה ובמוצאי שבת היינו נפגשים בפיצריה היחידה שהייתה פתוחה, למשולש עם זיתים ומילקשייק תות. אז עוד לא ידענו מה זה דיאט קולה. עוד לא היה לנו צורך לדעת...
החבר הראשון שלי.
בסוף החופש הוא עזב לפנימייה צבאית בעיר הצפונית ואני נותרתי אי שם בדרום הקרוב, שוקעת בעוד שנת לימודים משעממת, חברות, בילויים...
מהקיץ ההוא נשאר רק זכרון מתוק.
15 שנים עברו, מים רבים זרמו. בעיצומם של מבחני הסמסטר באוניברסיטה כבר גרתי בתל אביב.
יצאתי להתאוורר לרגע בחוץ ושם בכיכר פגשתי אותו שוב. מטייל עם כלב. שבועיים אחר כך הוא פינה לי מדף בארון, אחרי חודש עברתי לגור איתו, שנה לאחר מכן התחתנו.
מסיבת רווקות לא הייתה לי, ולפני זה גם אף פעם לא השתתפתי באחת כזו.
מזל שלא. ככה לא ידעתי מה אני מפסידה...
ואז היא הגיעה בדלת האחורית.
הצעתי לעזור לחברה שמארגנת מסיבה לחברה...
לא יודעת מה חשבתי לעצמי, אבל עם הזמן עוד חברות של חברות התחתנו, ומצאתי את עצמי משתתפת בעוד ועוד מסיבות, ולאט לאט הבנתי שמצאתי את ייעודי! זה מה שאני רוצה לעשות - מה שנקרא אוכל בנות. מאפים חמודים מבוססי ירקות. קינוחים קטנים ואסטטיים ושולחנות רומנטיים.
לכל מסיבה יש את הקונספט שלה - קבלו את הורודה, הראשונה בסדרה.










32 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. את מהממת! הדברים שאת עושה מופלאים בעיני, בטוב הטעם וביופי שלהם.
    אין ספק, יש לך את זה.
    מתי את באה?

    נ.ב
    מחקתי את התגובה הקודמת כי היו לי שגיאות מרוב התלהבות ומהירות לכתוב לך.. ☺

    השבמחק
  3. סליחה אבל את מבוזבזת
    בקלות את יכולה לארגן אירועים
    והצילומים מדהימים
    תודה שעדכנת אותי על הבלוג החדש

    השבמחק
  4. הגעתי מהבלוג של סיגלין!

    את כותבת ומצלמת נפלא !

    וכל המגדנות האלה שאת יוצרת ,וואו!

    בקיצור אהבתי הכל ,וגם נרשמתי לקבלת עידכונים!

    שבוע טוב!
    דליה ב

    השבמחק
  5. אני כאו "בגלל" סיגלין :o))
    תתחדשי על הבלוג, קראתי את כל הרשומות בהנאה גדולה
    ובחיוך של כייף!
    אוהבת את הטאץ שלך בכל מה שאת עושה.
    כשראיתי בבלוג של סיגלין את התמונות שלך, אמרתי בליבי זה בטח לקוח מבלוג בחו"ל וכמה שמחתי לראות שזה "כחול לבן"!
    בקשר לאין זמן ליצירה, זה לא לנצח הילדים גדלים ואני בטוחה שתצליחי "להשחיל" זמן איכות לעצמך, בנוסף אם יהיו עוד צאצאים, יהיו עוד ימי הולדת לתכנן :o))!

    השבמחק
  6. הי
    הבלוג שלך מקסים ביותר,
    התמונות מהפנטות וכל הכבוד על היצירתיות עם התחפושות של הילדים- בלתי שיגרתי ויפיפה !

    השבמחק
  7. שולחן מהמם!
    אני כך כך אוהבת שמשקיעים בעיצוב שולחן במסיבות ומכינים דברים מיוחדים.

    השבמחק
  8. תגידי.... את אמיתית?
    את ממש איימי אטלס הישראלית!
    גם אני הגעתי דרך סיגלין ומיד נרשמת לעדכונים מעולמך המופלא!

    השבמחק
  9. איזה יופי
    הגעתי עכשיו דרך סיגלין
    אבל ברור שאני זוכרת אותך , את דגי עיסת הנייר, את חדר התינוק היפהפה ושאר עבודות (היתה גם ג'ירפה מדהימה - נכון ? )
    אז יופי שפתחת בלוג
    הכנסתי אותך לרידר שלי ומחכה לעוד...

    השבמחק
  10. ואוו מהמם!
    היכן את רוכשת את הצנצנות המקסימות?
    אהבתי מאוד
    את הכל

    השבמחק
  11. היי michal,
    הצנצנת עם הנשיקות נרכשה בגולף&קו,
    והצנצנת עם הטפיוקה הצוננת נרכשה באיקאה. שתיהן נרכשו ממש ממש מזמן, ואם את מצליחה למצוא אותן אני אשמח לשמוע על כך :)

    השבמחק
  12. בלוג נהדר. שיהיה בכיף.
    כיף שאת משתפת. תחפושת התרנגולות הורסת. והתמונות משגעות. סיפור ההכרות המחודש עם בעלך נהדר.
    נרשמת להיות מנויה

    השבמחק
  13. נעים להכיר, הכל כאן כל כך יפה!! ההשקעה ביום ההולדת הכחול מרשימה מאוד, והחדר עם הדגים - נורא נורא מוכר לי ואני לא זוכרת מאיפה. פרסמת פעם תמונות שלו במקום אחר? :-)

    השבמחק
  14. היי Hagit,
    תודה רבה :)
    הצגתי את החדר בעבר בפורום טכסטיל בתפוז ואולי גם בעוד פורום או שניים, לא זוכרת אילו בדיוק...

    השבמחק
  15. הי, איזה יופי כאן.
    בגעתי דרך חגית שיודעת שעיצוב אירועים זה תחביב רציני שלי ונראה לי שאני נשארת כאן לנצח (-:

    השבמחק
  16. טעים לי!

    ד"ש מהירח (חזרתי בינתיים מאמסטרדם, רוצה תמונה של גבינה עם פלפלים?)

    אבו

    השבמחק
  17. היי, איזה בלוג מעורר השראה, הצבעים, העיצובים והצילומים היפים! נחמד להכיר. אבקר שוב !

    השבמחק
  18. ואני חשבתי שגיליתי את אמריקה ופתאום אני רואה מלא חברות שלי כאן בין המגיבות....
    נחת, נחת את גורמת לי!!
    ליאור :)

    השבמחק
  19. וואו! זה מהמם והצילומים נפלאים (:

    השבמחק
  20. בלוג מקסים!!!
    נכנסתי והתמכרתי!
    עברתי על כל הרשומות בלי לעצור ונשארתי עם פה פעור!

    אשמח לדעת במה מילאת את גביעי הגלידה ואם אפשר מהו אופן ההכנה.

    ולחשוב שעד לפני כמה שעות תפסתי מעצמי מוכשרת ומשקיענית, עכשיו אני מתחבאת מאחורי הספה... :)

    השבמחק
  21. היי מיטל,
    גביעי גלידה, מניחים בהם כדור שוקולד וטובלים בשוקולד מומס.

    השבמחק
  22. דברים מהממים!
    מאז שגיליתי אתכם אני לא מפסיקה להכנס ולהסתכל שוב ושוב!

    איך מכינים את מלבני השוקולד עם המילוי שמוזלף באמצע?

    תודה ויום מקסים!

    מעיין

    השבמחק
    תשובות
    1. אלו הבראוניז מכאן:
      http://www.misspetel.com/2011/02/blog-post_17.html

      מחק
  23. מעורר השראה ותאבון, האוירה, הצילומים...פשוט מקסים!

    איפה אפשר להשיג את הגביעי גלידה הקטנים?

    תודה,

    דנה

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה, אלו גביעים רגילים שחתכנו.

      מחק
  24. היי,
    מאיפה התריסים המדהימים שמקשטים את פינת האוכל?
    תודה :)
    עדי.

    השבמחק
  25. הייייי אני חייבת לציין שזו פעם ראשונה שנכנסתי לבלוג שלך ואת ממש מדהימה אשמח לקבל ממך קצת עזרה ועצות לגבי מסיבת רווקות קרבה של חברה, ושאלה איך מכינים את הטפיוקה??

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חן, ותודה רבה :)
      את הטפיוקה מבשלים במים עם סוכר, ובתום הבישול מוסיפים חלב קוקוס ופירות.
      חפשי מתכוני טפיוקה ברשת, יש המון וכולם על בסיס דומה.
      בהצלחה!

      מחק
  26. היי הכל מהמם הייתי שמחה לדעת איך עושים את הקרם המהמם הזה שעל העוגה והייתי שמחה לדעת אם הוא מתאים לעוגת ברבי (עם הברבי באמצע) לציפוי של החצאית

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קרם מרנג מרשמלו, המתכון פה:
      http://www.misspetel.com/2011/08/blog-post.html
      וכן, יכול להתאים

      מחק