08 אפריל 2011

הקוטרית

הכרנו כשהילדים היו עדיין בשלב הזחילה.
אני – אמא צעירה עומדת על המדרכה מול פתח הבניין ומנענעת עגלה, היא – ציידת אמהות צעירות, מגלגלת עגלה בעצמה.
שאלה מה מעשיי, עניתי איזו תשובה דבילית. מאז לא נפרדנו.
היא הראשונה שאתקשר לבכות באוזניה כשאני עצבנית על הגבר, למרות שברוב הפעמים היא תעמוד לצידו... וכשאני מקבלת אס.אמ.אס בשבת אחה"צ, בלי לגשת לטלפון אני כבר יודעת שהיא רוצה להיפגש למחרת בבוקר - במקום הקבוע שלנו.
היא זו שאספה 5 אמהות ובנתה ליגה לתפארת. בהתחלה היא הייתה יושבת ראש הליגה, והיום היא הקוטרית של החבורה וזו שצועקת על מלצרים...
היא זו שיודעת איך לצרף את כולנו לשיחת ועידה כשאנחנו בדרך חזרה מהעבודה,
והיא זו שתגרום לנו, בניגוד גמור לרצוננו, לבלות אחה"צ נוסף בגינה המסריחה ולצאת משם כשאנחנו מחליטות (שוב) לא לדרוך שם לעולם.
היא זו שתתחייב להכין סלט ארטישוק סופני כמו שרק היא יודעת, ובסוף נמצא את עצמנו אוכלות לחם עם חמאה,
והיא זו שתדאג שכולנו נקנה שוברים, נשאיר את הילדים עם הבעל, נצא לערב בנות מבטיח במסעדה שווה מחוץ לעיר ואז נעזוב בחיפזון מבלי שטעמנו מהקינוח.
וזה הפוסט היחיד שהיא לא ערכה קטלה/קיצצה/שכתבה לפני שפורסם, והוא מוקדש לה. באהבה.

באחד משיטוטינו בחופשת הלידה היא לא הרשתה לי לקנות סלסילה שעלתה 200 ₪ בשביל הזאטוטה. טענה שמחיר כזה בשביל "דבר כל כך לא פרקטי" זה פשוט לא מתקבל על הדעת. לא באמת התייחסתי למה שהיא אמרה, אבל היא חסמה אותי בגופה. אז נאלצתי לקנות אחת ב-35 ₪ ולשדרג אותה בעצמי.
אה כן, שכחתי לציין שייעודה של הסלסילה היה לשמש כתיק גן, רציתי שלמטפלת במשפחתון יהיה קל ונגיש למצוא מוצץ כשצריך, אחרי שראיתי אותה נוברת בתוך תיק עמוס בחיפוש נואש אחר המרגיע הלאומי ובידה השנייה תינוק בוכה.
המטפלת מוקסמת, מודה לי על ההתחשבות.
ההיא עדיין חושבת שזה אחד הדברים היותר מטופשים שאי פעם יצרתי.
אז אם אתם במקרה עוברים בשכונה ורואים אחת עם תינוקת תלויה עליה מחזיקה סלסלה ורודה ובתוכה מחלק מנות וחיתולים, ואחת שמסיעה עגלה מגבירה צעדים כי לא בא לה ללכת לצד סלסלה ורודה מטופשת, תעצרו להגיד שלום.


סלסילה מכוערת לפני

סלסילה מאממת אחרי



ובפעולה



17 תגובות:

  1. איזה יופי של שדרוג. לנו היתה גם סלסלת חיתולים זה מזכיר לי את ימי החיתולים, מוצצים בקבוקים...השדרוג מקסים. וורוד...זה הצבע שלנו. בהחלט.

    השבמחק
  2. ענק!! גם הסיפור וגם הסלסילה! שעשעת אותי מאוד ☺
    אפשר להציע לך חברות? אני אלך ליד הסלסילה...

    השבמחק
  3. לי אין שום התנגדות ללכת מאחורי מלפני או מצידי סלסלה כזאת.

    השבמחק
  4. אני מוכנה לאמץ אותך ואת הסלסלה-היפה, פרקטית להפליא ושובת לב.

    השבמחק
  5. הסלסילה שווה ויפיפה ביותר!!! טוב שעצרו אותך - והכי מסקרן אותי מי זו החברה הזו???
    מעבר לגן המסריח והסלט ארטישוק נראה כי נרקמה בינכן חברות אמיצה ביותר.
    שולי
    SHOULYHZO1
    http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=SHOULYHZO1

    השבמחק
  6. למרות שלא לגמרי הבנתי את היעוד שלה - היא באמת יצאה מאממת...

    השבמחק
  7. היופי בקוטרית - זה שעם כל מעלותיה הרבות - והן בהחלט רבות - גם אפשר להתעלם ממנה לפעמים... ועובדה, הסלסלה יצאה מהממת ביותר - וכפי שאני רואה פה גם אנשים שלא מכירים אותך מוכנים ללכת ליד סלסלה כזו לא רק בנות הליגה

    נראה לך מוגזם לעשות סלסלה לבן???

    אמא של נויה

    השבמחק
  8. אכן מאממת!
    שלא לדבר על זה שהרעיון הוא שוס!
    הילה

    השבמחק
  9. הסלסלה חמודה, אבל השמלה האדומה מהממת - מאיפה היא?

    השבמחק
  10. גיבורות גדולות כולכן, אתן לא צריכות להסתובב איתה ברחוב.
    ובכלל, שמעתן רק צד אחד של הסיפור. חכו חכו, המשך יבוא.

    ובינתיים תקלטו את צחוק הגורל:
    היום הייתי אצל המטפלת. אוטוטו מסתיימת החופשה וזאטוט זקוק לסוג של השגחה...
    ראיתי שם את הסלסילה מונחת אחר כבוד וציחקקתי לי בקול. ופתאום המטפלת אמרה שזה הכי נוח ופרקטי לה בעבודה ושהיא מה זה מרוצה! עכשיו גם אני צריכה להכין סלסילה... :S

    הקוטרית

    השבמחק
  11. מהממות לחלוטין: הסלסלה, השמלה האדומה שמבצבצת מאחור והכתיבה המשעשעת והקולחת שלך.
    בלוג משגע.

    השבמחק
  12. סלסלה מקסימה ביותר. מה שנקרא: מעז יצא מתוק. אהבתי ובעיקר אני אוהבת את הבלוג המשעשע, בטוב טעם שלך.

    השבמחק
  13. תודות על התגובות החמות :)
    השמלה? אין לי מושג מהיכן. קיבלתי אותה בירושה :)

    השבמחק
  14. אכן מאממת!
    גם הסלסלה וגם את, איזה בלוג מקסיםםםםם יש לך!!

    השבמחק
  15. אה, הבנתי .זה בהמשכים שני צדדים של סיפור אחד,
    מצחיקות

    השבמחק
  16. מיותר לציין שזה מהמם ומקסים בו זמנית.
    העיצוב היפייפה עם השמירה של הרוך, פשוט מדהים!

    השבמחק