10 מאי 2011

יומולדת למדינת ישראל

"אמא, יש יומולדת למדינת ישראל"
"כן חמוד, נכון מרגש?"
"איך קוראים לה?"
"למי?"
"למדינת ישראל"
"ישראל. קוראים לה ישראל"
"טוב, אבל איך קוראים לה?..."
"ישראל חמוד שלי. קוראים לה ישראל"
"אה. אז אם היא בת, למה יש לה שם של בן?"
"המממממממ... שאלה טובה. אולי כדאי שתשאל את אבא"
"ובת כמה היא, ישראל?"
"בת 63. כמעט כמו סבתא"
"אז היא זקנה?"
"חמודי, אל תגיד אף פעם זקנה על סבתא. וגם לא על אמא..."
"טוב. אמא, מה נקנה לישראל מתנה?"
"לא קונים לה מתנה חמוד, אבל הכנו לכבודה עוגה..."









את כל הכלים, הצבעים והחומרים אפשר להשיג בבוטיק הכי מותק






20 comments:

  1. איזה יופי! ביצוע מושלם, אהבנו (:

    השבמחק
  2. כמו תמיד, הכל אצלך פשוט מ-ו-ש-ל-ם!
    מזל טוב לישראל :-)

    השבמחק
  3. טוב אני מעולפת מהיופי הזה...
    ואיפה משיגים את נעלי הבובה ההורסות האלו?

    הילה

    השבמחק
  4. הילה, הנעליים משילב :)

    השבמחק
  5. איזה מסיבה מהממת!
    בא לתת ביס ענק לקאפקייקס המטריפים!

    השבמחק
  6. וואווו....מרשים ביותר. כחול לבן מכובד ויפה.

    השבמחק
  7. אפשר גם???
    הכל נראה כ"כ ט ו ב !
    התברכת בידי זהב!
    אני מקנאה... :)

    השבמחק
  8. וואוו! אפשר לשאול מאיפה השמלת פסים המשגעת ובאיזו מידה היא מגיעה?

    השבמחק
  9. עשית אותי רעב! ואני עוד נאבק ב-2 הקילו האחרונים שיש לי לרדת מתקופת הבחינות... (היי, רק שנים למניאק...)

    טוב, ממחר דיאטה, תביאי לי ביס!

    אבו

    השבמחק
  10. ועל הפוסטים שלך נאמר "חו"ל זה פה ממש ממול" (למרות שזה קצת אירוני להגיד את זה על הפוסט הספציפי הזה...)

    השבמחק
  11. רוית, השמלה מזארה במידה 6-9 חודשים

    השבמחק
  12. מיצפטלית. כמה שאת מוכשרת. תענוג!

    השבמחק
  13. אין דברים כאלה!
    פשוט אין!

    השבמחק
  14. נדיה מניו יורק11 במאי 2011 בשעה 15:11

    הביצועים והצילומים שלך משאירים אותי עם חיוך על הפרצוף ועם הלשון בחוץ... תענוג!

    השבמחק
  15. איזה פוסט חגיגי... מקסים..

    השבמחק