02 אוגוסט 2011

3


וואו! באיזו מהירות חלפה עוד שנה!
בלי שהרגשתי, הפעוט הפך לבן 3. ממש לא שמתי לב. פשוט הייתי כל כך עסוקה בהכנות לחגיגה...

אפילו דרישות מיוחדות לא היו לו (לא שבאמת טרחתי לבדוק...)
לא פיראטים, לא פיטר-פן, לא דייגו, ומזל שלא יובל המבולבל.
כל שהטריד את מנוחתו היה מתי הנר בצורת הספרה 3 שהוא קיבל מהגננת יהיה דולק על עוגה. ולא משנה לו על איזו עוגה.

ובכל זאת, הילד כבר בוגר, ו(כשנוח לנו) הוא גם שותף להחלטות שקשורות אליו, אז שאלתי אותו:
"בא לך סוסים ביומולדת?"
והוא הסתכל עלי בעיניים מלאות בהבנה וענה:
"אמא, אני חושב שסוסים זה רעיון מצויין"

אחחחח, כמה נחת!

הגבר מיד קיבל משימה שעד היום הוא עדיין מספר לכל מי שמוכן לשמוע כיצד עמד בה בגבורה:
נסע לדרום תל-אביב. באוטו. בפקקים!
קנה 35 מקלות של מטאטא.
במחיר פשוט מציאה.
בתוספת מחיר קטנטנה הסכימו לנסר לו אותם לאורך שאשתו פקדה.
העמיס את כל 35 המקלות באוטו.
נסע את כל הדרך חזרה לצפון העיר והעלה אותם הביתה. במעלית.

אני, לעומת זאת, כל מה שעשיתי במשך כמה ימים היה:
גזרתי, תפרתי, מילאתי, הדבקתי והפכתי 35 מקלות מטאטא לסוסים.
אה, ואח"כ גם קצת בישלתי וקצת אפיתי ובלילות הפכתי מפיות נייר לפרחים.

אבל אם תשאלו אותו – אז כל מה שעשיתי היה להיכנס לאינטרנט ולעשות הזמנה מאוד יקרה מהסופר.
גברים...

מסיבה? 
שיא המסיבה (טוב, אם לא סופרים את הדלקת הנר) היה כשארנון, חבר יקר, הושיב סביבו את כל הילדים וסיפר להם בדיה על סוס דמיוני. אחר כך הוא גם לימד אותם איך לרכב על סוס-מטאטא. חלק מהילדים (בעיקר הבנות אם נודה על האמת) תפסו את העניין מהר ויצאו לשוטט במרחבי המתחם המגודר בלונים. אלה הפרקטיים יותר קלטו את הפוטנציאל הגלום במקל ארוך עם שערות בקצה והחלו מיד במלאכת טאטוא יסודית...

ואני? כל המסיבה הסתובבתי עם זאטוטה בוכייה על הידיים. למה? ככה. קמה על צד שמאל. רוצה רק אמא. 
נשים...






     ועוד לפני שהספקתן לשאול (כן, אני בהחלט מניחה שהרוב המכריע פה הוא נשי...) אז
     ועם זה עושים כוכבים,
     ועם זה עושים דייזי, ובכל מיני גדלים,
     ותודה גדולה גדולה למותק.



82 תגובות:

  1. דארלינג, היה מהמם וטעים.
    הילדה-אישה שלך מקסימה גם כשהיא נודניקית.
    הילד-גבר שלך פשוט ילד מגניב!
    וכמובן שהילדים (שלי) מתים על הסוסים שלהם.

    השבמחק
  2. או קיי, עכשיו הבנתי בדיוק מה אני רוצה לימי הולדת של הילדים שלי, אותך, עם כל הרעיונות שלך, וההפקה המדהימה הזאת, ממש אין לי מילים, הכל כל כך יפה.
    את מדהימה

    השבמחק
  3. וואי...!!!!
    פשוט הורס.
    כבר מהפוסט הראשון שלך הבנתי שאת כעישרון יוצא דופן אבל זה הולך ומשתפר וזה פשוט חגיגה לעיניים. כשיהיו לי ילדים אני הכי מחקה אותך! :-)
    אולי תחשבי להוסיף הדרכות על הדברים שאת עושה? כחלק מהבלוג. ככה אולי נצליח קצת ליישם את כל היופי הזה ולא רק לאכול את הלב.
    בקיצור מקסים.
    ביג לייק

    השבמחק
  4. אה וסתם לידע כללי, מה יש בתוך הצנצנות?

    השבמחק
  5. הרסת אותי! איזה מזל שהיומולדת שלנו היה לפני חודש ולא הספקתי לראות... בחיים לא הייתי עומדת בסטנדרט (לא שהייתי מנסה!) פשוט מדהים. ושוב אני מבקשת... מתכונים. (פירוט המקורות בסוף קטוע) אפשר פירוט על האוכל, ו-מתכונים???

    השבמחק
  6. אנונימית,
    ראשית תודה רבה
    ואני אשקול בחיוב ;-)

    בצנצנות? גאספצ'ו. אחד מעגבניות אדומות ואחד מעגבניות כתומות. לצערי לא מצאתי בסופר גם עגבניות ירוקות באותו היום :-P

    השבמחק
  7. יעלי,
    איזה מתכון תרצי?
    את מוזמנת גם לשלוח לי מייל
    :)

    השבמחק
  8. שרית את מהממת! וואו! ביג לייק :)

    השבמחק
  9. אין דברים כאלו,, את יודעת...פשוט אין!

    השבמחק
  10. זה מדהים....

    אפשר לשאול איפה את מדפיסה את כל המדבקות?

    ובעלי שבחיי לא מבין מה אני מחפשת בבלוגים היה בהלם טוטאלי ושאל למה את לא עושה מזה מקצוע :-)

    השבמחק
  11. כרגיל- מדהים! מדהים!
    ההקפדה על כל הפרטים מושלמת, תענוג לעיניים (:

    השבמחק
  12. וואו! וואו! ושוב וואווווו!
    איזו הפקה מושקעת ומרשימה בטירוף!
    הכל משגע ומקורי כ"כ.
    אשמח לפירוט על אופן הכנת התגיות והכוסות וכו'. הכל כ"כ יפה!!!
    מבינים כבר שהתלהבתי?! :-)

    השבמחק
  13. שרית,
    הפוסט הזה שכנע אותי סופית שאת לא אמיתית... נותרתי ספיצ'לס לנוכח האורווה שתפרת, ואני עדיין מנסה לגרד את הלסת מהרצפה לנוכח התמונות המרהיבות של ההפקה שהרמת. אין ספק, התואר סופר מאמ בדרך אלייך...
    שאפו!
    יעל.

    השבמחק
  14. חן וקואלה,
    אני מדפיסה (במדפסת בייתית) על דף מדבקה בגודל A4 (יש באופיס דיפו), חותכת עם פאנץ' גדול (מנתנאלה או ממסטיקים), ומדביקה על עיגולים מבריסטול או על הכוסות.

    השבמחק
  15. איזה יופי!!
    את יצירתית להפליא, תענוג לקרוא..! מקווה שיהיו לך עוד ועוד ילדים, וכך נזכה לראות עוד ועוד הפקות יום-הולדת ;-)
    מזל טוב לניב!

    השבמחק
  16. מנחם אותי ששנה אכן עוברת נורא מהר ותיכף נזכה גם לפוסט הורס על יום הולדת ארבע.

    השבמחק
  17. אני בשוק !!! מצטרפת לאלה מעליי שהציעו להפוך למקצוע ! מה זה העוגת הזאת??? והסוסים??? בנובמבר יש יומולדת 5 לבני מוזמנת! או לפחות מתכון לעוגה המהממת

    השבמחק
  18. משגע. אהבתי ה-כ-ל, נראה מעולה.

    מזל טוב

    השבמחק
  19. מתעלפת....
    איזו הפקה.
    שלא לאמר שעכשיו אני מרגישה אמא מזניחה.....
    אבל משהו חייב להגיד לך שאת...
    לא נורמלית!!!!!! 35 סוסים על מקל? אחד אני לא מצליחה להביא את עצמי לתפור...
    מסירה את הכובע.
    הילה

    השבמחק
  20. מהמם!! וגם אני חושבת שאת צריכה להפוך את זה למקצוע :-)
    אפשר עוד שאלה? מאיפה משיגים כד שתייה גדול מזכוכית עם ברז כמו שרואים באחת התמונות?
    תודה!

    השבמחק
  21. מהמםםםם!

    כמה יופי, וואו!
    זה פשוט משגע! שלא לומר מעורר קנאה.

    השבמחק
  22. איזה פחד...חתיכת הפקה, רק מלקרוא אני מתעייפת.. כל הכבוד!

    השבמחק
  23. לא, את מזעזעת..מה זה הדבר הזה?לא אמיתית בכלל!
    כל הכבוד על הרעיונו,על ההפקה, על האסתטיקה המתפרצת והכיף הגדול שבטוח היה. (מפתיע שהילד לא מבקש כלום, הוא גם רוצה הפתעה..)
    אלופה את!

    השבמחק
  24. רחלי,
    את הצנצנת עם הברז קניתי בדומו (והאמת שהברז לא עובד כל כך טוב...)

    דורית וכל שאר המתעניינים, המתכון לעוגה פה:
    http://www.hashulchan.co.il/?CategoryID=107&ArticleID=10852

    השבמחק
  25. את מדהימה!!! פשוט מדהימה!!
    איזה יופי! הכל!!!
    ובדיוק לאחרונה ביקשתי מהחברות שלי שיכינו לי יום הולדת תכלת.....
    למרות שאני לא בת 3 (ולצערי גם לא בת 33....)
    ליאור(חתולי8)

    השבמחק
  26. במילה אחת - ווווווווואאאאאאאאהו...
    ועוד 2 מילים - איזו השקעה!!!!!

    השבמחק
  27. אבו אומר...

    ווואו!
    שווה להיות ילד!

    מזל טוף! ומזל טופה! מחכים לחגיגות השנה של הפשושה... באמת לא ראינו אותה שם עם תחפושת סוס... מה קרה? היא עז? (ממה...)

    השבמחק
  28. הכל פשוט מושלם, אין מילים...

    תוכלי לתת טיפים "טכניים"? כשאני מארגנת יומולדת (ללא 35 סוסים שעליי לתפור(-: ) אני מצליחה להכין קיש אחד, 2 עוגות ועוד קצת וזה בדר"כ בבית ולא בפארק... אז איך הכל כ"כ יפה ומושקע ומאורגן?? גלי לי את הסוד... אני בטוח עושה משהו לא בסדר...(-:
    תודה!

    השבמחק
  29. מהמם!!
    מאיפה מעמד הקאפקייק?

    השבמחק
  30. וואו איזה מזל שהבנות שלי כבר גדולות.... אני התעלפתי מהאורווה שתפרתאבל גם לא קפחתי (בהתעלפות) את שאר ההפקה. שאפו.

    השבמחק
  31. יו. זה אמיתי? בישראל? באמת?

    (הוצאת אותי מהשתיקה הרגילה שלי שעוברת תוך כדי התפעלות מהפוסטים שלך)

    השבמחק
  32. רוזקה,
    אני מגייסת 2 סבתות שישתלטו על הזאטוטים, כמה אחים שיעזרו להעביר דברים מהבית החוצה ובעל אחד שינהל את כולם ;-)

    אנונימי,
    את המעמד לקאפקייקס קניתי כאן:
    http://www.bakeitpretty.com/
    ביומולדת הוא נשבר לי. רציתי להזמין חדש ולא מצאתי עוד :(

    השבמחק
  33. הכל פשוט ווואאאווו אחד גדול, אבל הסוסים האלה פשוט משו משו. אני רוצה גם!!!

    השבמחק
  34. וואוו...אני יכולה לתאר לעצמי את תגובות הילדים כשראו את הסוסים המדהימים המחכים להם...ובטח כל אמא שמחה לקבל דבר כזה (הייתי שמה את זה בסלון !)
    מזל טוב והמון אושר מהמתוק !!!

    השבמחק
  35. בעיני הדבר הכי חושב ברשומה הזו היא לדאוג שהבנים שלי אף פעם לא יראו אותה... שלא יראו לאיזה רמות השקעה ומדהימות אפשר להגיע!
    :)

    השבמחק
  36. משוטטת אצלך בבלוג (לא במפעם הראשונה) ומוצאת את עצמי מתבלבלת מכל היופי, האסתטיקה, הרעיונות וההשקעה. את אדם מאוד מאוד מיוחד.

    חייבת לשאול אותך משהו, בעיקר בתור מישהי בעלת נטייה להשקעות גדולות (לפעמים מרגישה שאולי אפילו מידי... אם יש דבר כזה...) לאן הולכים כל הסוסים המהממים האלה אחרי המסיבה? האם לא מייסר אותך שאולי זו השקעה חד פעמית?
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  37. עינת,

    כל ילד לקח איתו הביתה סוס במתנה, אז נשארנו בסוף רק עם אחד :)
    ככה שבעצם זו לא הייתה השקעה חד פעמית, עד היום אני עוד מקבלת פידבקים מחברים שהילדים שלהם עושים תחרויות סוסים בסלון או הולכים לישון עם הסוס בלילה (וגם מכאלה שמטאטים איתו את הבית...), ורק בשביל זה שווה היה לי להשקיע :)

    השבמחק
  38. היית חייבת להעלות את הפוסט הזה עכשיו, 24 שעות לפני יום ההולדת של הילדים שלי??
    לא מספיק שכנראה אני לא אראה מיטה היום לפני 1-2 בלילה, את רוצה לגמור לי את כל הלילה עם הרעיונות היפים שלך? :-)
    שאפו שאפו שאפו, והסוסים - הורסים!!!!

    השבמחק
  39. ווואווו!!!!!!!!!
    את מוכשרת ברמות אחרות לגמרי.
    אני מעריצה אותך!!!

    השבמחק
  40. זה כאן או בחו"ל???
    העיצוב מושלם ביותר והחגיגה בטוח היתה מושלמת הרבה מזל טוב!!!
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  41. אין מילים - פשוט מדהים!

    אפשר בבקשה הדרכה או קישור להדרכה איך עושים את הפרחים ממפיות הנייר?

    השבמחק
  42. מדהימה שכמותך. איזה יום הולדת מושלם. אני לא מאמינה שהכנת 35 (!!!????) סוסים. אני מניחה שאין דבר העומד בפני ילדון מתוק שחוגג שלוש. מזל טוב!!!

    השבמחק
  43. איזה יופי!!!
    אהבתי כל מילה ותמונה :-)
    כל הכבוד על ההשקעה!

    השבמחק
  44. אין ספק בעלך עבד הכי קשה! ממש הרגת אותו! בטח גם הלידות היו לו קשות.. מסכן (-:
    פשוט תענוג! מקסים

    השבמחק
  45. טוב, מה שאני לא אגיד לא יתאר עד כמה זה פשוט מ-ו-ש-ל-ם!!! מדהים ומקסים!
    אני גם תופרת, אופה ומבשלת אבל לעשות את הכל יחד להפקה אחת ועוד יותר מזה, לעצב את זה כמו שאת מצליחה.... שאפו!
    אך, איך את עושה את זה?
    ושאלה טכנית, את הסוסים תפרת ע"פ הדרכה או לבד? יש מצב לגזרה? טיפים? משהו?
    גם אם לא, אין עלייך תמשיכי להעלות פוסטים מעוררי קנאה והשראה.

    השבמחק
  46. פשוט מעלף!!

    אני מאוד אשמח לשמוע איך תופרים את הסוסים המקסימים האלה. אתמול חגגנו לבן שלי יום הולדת 4....

    ואיך מכינים את הפרחי נייר הכחולים שבצנצנת?? מהמם!

    חשבת על כל פרט ופרט

    השבמחק
  47. ווואו איזה יופי!
    אפשר מתכון לעוגה הדהימה?או קישור למתכון...

    השבמחק
  48. גלית,
    המתכון לעוגה פה:
    http://www.hashulchan.co.il/?CategoryID=107&ArticleID=10852

    השבמחק
  49. הי,
    כל מי שהראיתי לו נותר פעור פה!
    איך מכינים את הפרחים מהמפיות? זה מקסים

    השבמחק
  50. לצערי הרב גיליתי את הפוסט שלך רק לאחרונה.. אני פשוט חסרת מילים... איוז השקעה בפרטים הקטנים והגדולים כאחד.. איזה צילום מדהים.. את פשוט השראה!!! אשמח למתכונים והדרכות לכל דבר שיוצא תחת ידייך!!
    בעיקר לקפקייקס... בני עוד לא נולד (שוע 40 אז זה אמור לקרות כל רגע) אבל אני כבר בחשק להכין קפקייקס מושקעים למסיבת פדיון הבן.. כי לברית אין מצב שיהיה לי כוח לשום דבר...

    השבמחק
  51. היי לין,
    את יכולה להתשמש בכל מתכון לעוגה בחושה לבנה ולאפות אותה כקאפקייקס. אני אשתדל לפרסם מתכון בקרוב.
    הקרם הוא קרם מרשמלו מהפוסט הבא (טו באב), בתוספת צבע מאכל כחול, זה: http://www.motek-cakes.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=46&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=60&vmcchk=1&Itemid=60
    בהצלחה!

    השבמחק
  52. תודה רבה!!!
    אני מניחה שההבדל הוא ברמת הביצוע.. ולא משנה כמה מתכונים יהוו לי, להרים הפקה כזו לא הייתי מצליחה!!
    מחכה בכליון עיניים לפוסט הבא שלך!!

    השבמחק
  53. עוצר נשימה! יומולדת למופת!

    השבמחק
  54. פשוט מדהים ומעוררר השראה!!! אפשר לשאול מאיפה הכלים המנוקדים המקסימים?

    השבמחק
  55. נתנאלה,
    קניתי לפני כשנתיים בשופרסל ביג...

    השבמחק
  56. אוקי.
    איים ספיצ'לס!
    איזה אירוע מעלף.
    מאיפה המגש רגל לעוגת דגלונים? יש כאלה בארץ?
    ani_ba@walla.co.il

    השבמחק
  57. בטח שיש, זה שבתמונה הוא מגולף&קו.

    השבמחק
  58. היי שוב ותודה רבה,
    רק רציתי לציין שאתמול בקרתי בשופרסל דיל והכלים חזרו במחירים שפויים. (25-40 ש"ח)...
    מהרתי לקנות סט ואני מחכה ליום הולדת הבאה להשתמש בהם.
    תודה רבה על ההשראה!!!!

    השבמחק
  59. מדהים!
    אין מילים לתיאור הנעשה בפוסט הזה!
    פשוט מושלם.

    השבמחק
  60. הי,
    את פשוט מעוררת השראה!!!!!!
    בבקשה הדריכי אותי כיצד להכין את הסוסים!!!:)
    קרן

    השבמחק
  61. את הפוסט יום הולדת הזה אני מכירה כבר מזמן, אבל מצאתי פוסט יום הולדת באתר אחר שחשבתי שתעריכי-
    http://sweetopia.net/2010/04/fairy-garden-birthday-party-tomkat-studio/

    השבמחק
  62. חן - מקסים, תודה רבה :)

    השבמחק
  63. פשוט מושלם
    יש לך הוראות איך להכין את הסוסים? באיזה אורך המקל צריך להיות? איך מלית את הראש ואטמת אותו?

    השבמחק
  64. מקל באורך מטר, מילוי אקרילן.
    נשתדל בקרוב לפרסם הדרכה

    השבמחק
  65. תודה, האם אפשר לקבל את התמונה של הסוס באיכות טובה (למדבקות)?

    השבמחק
  66. לבת שלי יש יום הולדת עוד שבועיים ואני גם מתכננת יום הולדת בפארק (בהשראתך). שאלה לגבי הקאפקייקס והעוגה- מה קורה לציפוי?הוא לא מת כשמעמידים את העוגות בחוץ כל כך הרבה זמן?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא :)
      בעיקר בעונה הזו, כשעדיין לא חם מדי (בעצם - באופן כללי עדיין די קפוא)
      ובאופן כללי ציפוי מרנג עמיד יותר מציפוי חלבי.

      מחק
  67. מהמם, אין מילים!!! איפה משיגים את הבלונים התכולים עם הנקודות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי שם, לא היה. באסה ):

      מחק
    2. אירית,
      נסי גם פה:
      http://www.lahitbarosh.co.il/
      וגם בחנות "הסוכריה", כצנלסון 136 גבעתיים או ברמת גן ברחוב רש''י מס' 30

      מחק
  68. אני אבדוק, המון המון תודה!!!

    השבמחק
  69. עוד משהו (סליחה אם אני קרציה), דלי הפח בצבע תכלת (איפה שיש את הלחמים בתמונה)
    הוא מאיקאה? אם כן, באיזה מחלקה הוא נמצא...?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, איקאה, מחלקת גינון.
      אבל - הוא נקנה שם לפני יותר משנה, לא חותמת שהוא עדיין קיים שם...
      ותציקי חופשי ;-)

      מחק
  70. היי שרית, אפשר פליז מתכון לאחד הקישים..? תודה רבה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :)
      חפשי פוסט שנקרא "מתחברות לשבועות". יש שם מתכון לקיש מנגולד

      מחק