14 אוגוסט 2011

ט"ו באב

"בובי, מחר חג האהבה, קנית לי כבר מתנה?" שאלתי, בוהה נפעמת בכותנת לילה מהממת, נראית כזאת מלטפת ונעימה. כזאת שתרצי תמיד ללבוש אבל בסוף תישאר כנראה לנצח במגירה.
"מה? איזה חג?" ההוא נראה קצת מבולבל, לא מאמין ששוב זה קורה...
"ט"ו באב! נכון קנית לי?"
"כן, כן... בב-ברור..." הוא עדיין נראה מבולבל, ממשיך ללכת ישר, שומר על פוקר פייס. בטח זכר, ממש...
"מעולה! כי אני קניתי לך מתנה מה זה שווה!"
אני רואה את המחשבות מתחילות לרוץ לו בראש. סורק את יומן הפגישות שלו למחר, מנסה להבין איפה הוא מצליח להשחיל גיחה לקניון הקרוב, לא ברור לו מה צריך להיות גודל הנזק שישתווה למתנה השווה שאני קניתי לו... אופסי... מתנה? קניתי לו? אוי... לא, לא ממש, סתם אמרתי כי קיוויתי שאולי פתאום הוא יחשוב ש.. ויגיד ש... ומה לעזאזל חשבתי לעצמי? ואיך אני מוצאת מחר זמן לקפוץ לקניון לקנות לו מתנה שווה??? אוי, ולמי בכל יש רעיון למתנה שווה? ולמי בכלל יש סבלנות לזה? ומי ביכלל צריך את החג הזה? זה מה זה תקוע עכשיו! ומתי בכלל הפכה המתנה למדד לאהבה???


כמנהגנו - עטרות נייר (מנג'טים) וקישוטי לבבות אכילים באדיבות מותק - בוטיק סוכר



27 תגובות:

  1. גדול!ואני הולכת לנסות להכין אותם! לא עכשיו ב 2 בלילה.....אבל בהחלט בהזדמנות הראשונה (שאצור לצורך העניין....
    אוהבת את הבלוג שלך, רק שתדעי!
    חתולי8/ליאור

    השבמחק
  2. ממממץץץ טעים!
    את השוקולד את מקפלת או מערבבת עם המקציף?

    השבמחק
  3. יאממי! הקאפקייקס נראים פשוט מושלמים!
    תודה על המתכון :-)

    השבמחק
  4. אנונימי,
    מערבבת עם המקציף, במהירות נמוכה.

    השבמחק
  5. וואוו תודה.. את גאונה...מקווה להספיק עד סוף היום
    שאלה- מהיכן הבובות המתוקות...???

    השבמחק
  6. איזה יופי! וגם נראה טעים... אני מאוד שמחה שהתחלת להוסיף מתכונים, והמון תודה על כך, אבל... רק אני לא יודעת מה זה קרם מרשמלו ואיפה משיגים??? הצילו...

    השבמחק
  7. יעלי,
    זה ממרח מרשמלו:
    http://globalfood.co.il/aecommerce/c1522/2426.php
    אפשר להשיג בחלק מהסופרים ובטוח בטיב-טעם

    השבמחק
  8. !You are inspiring

    Just love all your blogs and know all of them in closeeyes...Thanks

    השבמחק
  9. מיכל,
    מאונדרווסר, יהודה המכבי 9 תל אביב.

    השבמחק
  10. וואוו אוהבת את הפוסט שלך, מאוד !!!
    יש סיכוי שיום אחד תוציאי ספר עם הוראות הכנה מפורטות ?

    השבמחק
  11. מהמם!!! וינוסה! בכלל לא ידעתי שקיים יצור כזה "ממרח מרשמלו".
    אבל תגידי?
    מה קיבלת מתנה????
    :)

    השבמחק
  12. טעים טעים...
    אפשר ביס?
    משתלב לי אחרי שגמרתי את המקרונים מלדורה (ומפייר הרמה- אלו שלא נתת לאפ'חד לגעת בהם בפעם הקודמת), ומסדהרו אאוקי (SADAHARU)... עבדתי באנגליה שבוע על איזה כנס, וחזרנו דרך צרפת. צרפתים מגעילים, 41 מעלות ביום ראשון שימותו... אין צרפתים, אין בעיה

    אבו

    השבמחק
  13. וואו איזה רעיון משגע..
    לגבי הפוסט הקודם אפשר בבקשה את המתכון לקרם הקאפקייקס הכחול? הוא נראה לי ממש טעים =)

    השבמחק
  14. ועוד שאלה קטנה לגבי הפוסט של מסיבת הרווקות, באיזה תבנית השתמשת כדי ליצור את הקאפקייס שוקולד עם הקרם הורוד? כי אין להם צורה רגילה של קאפקייקס ..
    אודה לך אם תאמרי לי גם איכן ניתן לקנות את התבנית הזו =)

    השבמחק
  15. אנונימי,
    הקרם הכחול הוא אותו קרם מרשמלו, בתוספת צבע כחול..
    התבנית היא תבנית סיליקון פטיפור 15 שקעים קוטר 4 ס"מ גובה 2 ס"מ. קניתי אותה ב4שף. אפשר לראות אותה כאן: http://www.chefdepot.co.il/files/Products/baking%20tools%20300x300/SF027.jpg

    השבמחק
  16. תודה רבה על התגובה המהירה

    השבמחק
  17. וואו! נראה מדהים!

    השבמחק
  18. יש! מצאתי ממרח מרשמלו. יש חברה מסויימת שאת משתמשת בה? אפשר לצבוע בכל צבע מאכל? תודה!

    השבמחק
  19. יעלי, אני משתמשת בממרח שנקרא marshmallow fluff בצנצנת עם מכסה אדום. אני לא מכירה עוד ממרח מרשמלו שנמכר בארץ חוץ מזה.
    לגבי הצבע מאכל, אני נוהגת לצבוע ב-magic color, אני לא חושבת שתהיה בעיה עם צבע מאכל אחר, כל עוד הוא על בסיס מים, ולדעתי רוב צבעי המאכל הם כאלה.
    :)

    השבמחק
  20. הי נעים להכיר! הבלוג שלך מדהים והתמונות עוד יותר, לא זכור לי שנפגשנו בפתיחה של ליהי למרות שהייתי...
    מאיפה כל הכלים והסייטלינג ? את עושה לבד?
    מיכל יניב

    השבמחק
  21. נראה מעולה! אני אכין קאפקייקס לחברות שלי, שבאות אלי ב"ו באב לערב סרטים של בנות וזלילה חסרת תקדים מלווה בקאווה. לפעמים עדיפות חברות על בני זוג :)

    השבמחק
  22. סוף הדרך של קאפקייקס הכנתי פעמיים מומלץ בחום !!!
    תודה בנות

    השבמחק
  23. היי, שאלה כמה מאפינס יוצאים במתכון הזה?

    תודה מראש!

    השבמחק
  24. שלום, האם אני יכולה להמיר את החמאה בשמן או במרגרינה ?
    ואם כן, כמה שמן או מרגרינה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להחליף בכמות זהה של מחמאה

      מחק
  25. רעיון גאוני :)
    איזו כמות יוצאת במתכון?

    השבמחק