02 נובמבר 2011

עתיד ורוד?

וואו, זה לא היה קל.
טוב שנגמר. הפעם שרדתי את זה. בקושי, אבל שרדתי. מזל. עוד חצי שנה עד לפעם הבאה...
כן, אני מדברת על החגים. אתם בטח כבר שכחתם שבכלל היו. אז אני רק עכשיו הצלחתי להתאושש: להחזיר שני שובבים לשגרה, להתחיל שוב דיאטה, להשתלט על הבלאגן בבית, להחזיר למקום את כל ציוד הקפמינג. ולתלות כביסה. ועוד כביסה. ופתאום התחיל החורף, ונאלצתי גם לסדר ארונות, מה שגרר אחריו - למרבה הפליאה - ערימות נוספות של כביסה...
אל תחפשו אותי - אני מתחת לערימת כביסה.
ובין לבין - עוד אחת התחתנה. אילו רק הייתה לקראת כמה כביסות היא צועדת, היא בטח הייתה שוקלת את כל העניין מחדש. 
אז חגגנו. שוב, בוורוד. אלא מה?...











48 תגובות:

  1. לא הייתי שוקלת שוב.
    כביסות או לא כביסות... I married my prince charming :)
    התמונות מקסימות, כמעט כמו הדבר האמיתי ;)

    השבמחק
  2. דניאל,
    חכי, עוד לא הגענו לחלק שבו סוחבים ערימות של חיתולים במבצע ואוספים קופוני הנחה לסופר-פארם ;-P

    סתאאאם. שימשיך ככה. רק ורוד...
    נשיקות.

    השבמחק
  3. חולה, חולה על הבלוג שלך! איזה יופי!!! הכל! אז כן, גם הפוסט הזה....
    משגע!

    השבמחק
  4. מקסים!
    הכל כל כך מוקפד ואסתטי - איזה כיף!

    השבמחק
  5. מ-ש-ג-ע. ומאיפה קנית את כוסות הזכוכית בעיטור התחרה? היו 12 ונותרתי עם 5...אני מחפשת להשלים את הסט...

    השבמחק
  6. גליה,
    במוסקט, מושב אודים

    השבמחק
  7. כרגיל, פוסט מקסים... את עושה דברים פשוט מושלמים..!! איזה גימור! מושלם, כבר אמרתי?
    אפשר לשאול איפה מצאת בקבוקוני זכוכית?

    השבמחק
  8. וואוו מהמם..!! פשוט מקסים! אפשר לשאול לגבי התמונה הראשונה,זו עוגה אם אני לא טועה? ואם כן היא פשוט מהממת,אפשר את המתכון שלה?

    השבמחק
  9. כל כך, כל כך יפה...
    מה זה הדבר הטעים שם בתוך הצנצנות?

    השבמחק
  10. אחרי כל פוסט שלך בא לי גם, אותו דבר בדיוק!
    אז כבר הבטחתי בפוסט אחר שכשיהיו ילדים אעתיק במדוייק את ימי ההולדת, והבטחות צריך לקיים... אז במיוחד בשביל זה אני מבשלת אחד על האש (טפו, שרק הכל יהיה בסדר ועם הכביסות אני כבר מבטיחה לסתדר). עכשיו רק נשאר לי לשדל את אחי, שמאוהב בחברה שלו, שכבר יציע כי אחרי שתי מסיבות הרווקות פה די ברור לי איך הולכת להראות מסיבת הרווקות של המיועדת :-)

    השבמחק
  11. נחמה,
    הבקבוקי זכוכית ממקס ברנר. כשקניתי אותם שם היו מלאים בגנאש, כשנגמר הגנאש נשארו הבקבוקים :)

    אורנית,
    לגבי העוגה, אז מתכון לעוגה שאת אוהבת, אפשר עוגות גבינה, עוגות מוס, עוגות בחושות עם קרם בין השכבות, ומסביב אפיתי מרנגים בצורת מקלות (מתכון בפוסט הקודם) והנחתי אחד ליד השני. מלמעלה פיזרתי מקלות מרנג שבורים.

    חן,
    בתוך הצנצנות עוגת גבינה פירורים

    השבמחק
  12. יש לך את הקול שלי בענין הכביסה... אבל קודם אני צריכה למצוא מישהו שירים אותי מהרצפה.

    השבמחק
  13. עם כזו התחלה בטח שיהיה לה עתיד ורוד.הכל כל כך יפה ומזמין.
    אהבתי במיוחד את הכוסות עם שלל הירקות. נראה לי שאאמץ בשמחה את הרעיון כבר בהזדמנות הראשונה. הרבה יותר שווה מפלטת הירקות הסטנדרטית.
    חזרה קלה לשגרה ......

    השבמחק
  14. מקסים מקסים מקסים!
    הכל כל יפה ומוקפד, ו-ורוד!
    שאפו ענק...

    השבמחק
  15. אין כמו ורוד. איזה יופי פה.

    השבמחק
  16. ואווו כרגיל מדהים...יש מצב להסבר איך את עושה את הפרחים מהמפיות.

    השבמחק
  17. טוב רק את יכולה לגרום לירקות סטנדרטיים להראות כל כך מעוררי חשק....
    מדהים השולחן
    אני תוהה מתי אצליח להפיק כזה ארוע... כנראה למסיבת החמישים שלי....
    מדהים!
    ולגבי הכביסה- התפקיד הועבר לבעל, אני אחראית קיפול מה שאומר שאין אף פעם חולצות בארון....
    הילה

    השבמחק
  18. מסתובבת שמועה שאת מתחילה להעביר סדנאות ערב, האמנם? אשמח לקבל פרטים!!!

    השבמחק
  19. הבלוג שלך הוא תאווה לעיניים...
    אין לי מילים אחרות..
    :-)

    השבמחק
  20. חן, אני עובדת על הדרכה לפרחים. אשתדל שיהיה משהו בקרוב קרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי קודם כל אני ממש מעריצה אתכן ! שנית גיליתי באופן מפתיע שאני עובדת עם בעלך המקסים...עולם קטן...ראיתי את הקישור לפרחים
      האם תוכלי לתת הדרכה מפורטת? אם הבנתי נכון את מכינה אותן ממפיות נייר רגילות? ובנוסף להבנתי צריך פאנץ מיוחד לחיתוך המפיות כשהן מקופלות ומי וו שתופס אותן
      ושאלה אחרונה מבטיחה - הענפים שהפרחים תלויים עליהם הן ענפים אמיתיים שאת פשוט צובעת בלבן וקושרת אליהם עם סרט את הפרחים ?

      מחק
  21. תמונות ורודות מקסימות
    את יום הולדת שנה של הבת שלי ערכתי בקונספט של ורוד.
    בלונים צלחות וכו וכו
    מהתמונות שלך אני רואה שהיו עוד מלא רעיונות לורוד שבכלל לא חשבתי עליהם

    השבמחק
  22. וואוו. זה מה שהבת של אמרה...

    ואני שואלת: מהיכן הסל הקטנטן (הלבן)המשמש לכפיות והמפיות (בתמונה הקטנה והרביעית במספר)

    השבמחק
  23. הסל הקטנטן מקוביקה, הרצליה פיתוח, רחוב משכית

    השבמחק
  24. מה זה הדבר הזה בתמונה הראשונה?

    השבמחק
  25. וואו, בא לי להתחתן שוב :)
    מקסים!!!

    השבמחק
  26. וואו וואו, וואו.. מדהים.

    עם כזו התחלה, בטוח שיהיה עתיד וורוד!!

    השבמחק
  27. מושלם!!!
    כל מילה נוספת פשוט מיותרת פה.

    השבמחק
  28. מושלם, הכל כל-כך יפה!
    אבל פעם הבאה שאת באודים תבואי לבקר!

    השבמחק
  29. בפעם הבאה שאת באודים --- תבואי לבקר גם אותי

    השבמחק
  30. Wow, this all looks amazing :)
    I was wondering, where did you get the fabrics from please?

    השבמחק
  31. על איזה בד מדובר?
    באופן כללי רוב הבדים מנחלת בניימין..

    השבמחק
  32. עכשיו שאני בבית אני יכולה לענות בעברית :) תודה על התגובה המהירה!
    הכוונה למפת השולחן בפולקה דוט והמפיות. האם אלו מנחלת בנימין?

    השבמחק
  33. כן, המפה מנחלת בניימין, המפיות הן מפיות נייר, יש בחנויות של כלים חד-פעמיים.

    השבמחק
  34. שלום, אני לא יודעת מה לכתוב חוץ מאשר - אני מעריצה אתכן!
    אני מתכננת יום הולדת חמש לבת שלי, וקיבלתי המון רעיונות. רציתי לשאול איפה אפשר להשיג בקבוקוני פלסטיק כאלה? אני גרה בירושלים, אז אם יש חנות מקוונת זה יהיה נהדר.
    שוב - המון תודה - ובבקשה אל תפסיקו...

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת לבקבוקים של המים או של הלימונדה?

      מחק
  35. הי, זאת אני מהשאלה על הבקבוק. סליחה על האיחור בתשובה, וחוץ מזה נדמה לי שאני לא מגיבה במקום הנכון אבל לא הצלחתי באופן אחר (ה"השב" שלמטה לא שיתף איתי פעולה). על כל פנים, הכוונה לבקבוקי הפלסטיק של המים. בנוסף, אשמח מאד לדעת איפה אפשר להשיג את סרטי תחרת-הנייר שמעטרים את הכריכים שלעיל.
    שוב תודה רבה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבקבוקים של המים הם פשוט בקבוקי מים מינרליים שהחלפנו להם את התוית ועטפנו את הפקק בבד קשור בסרט.
      סרטי תחרה כאלה מכינים עם זה:
      http://shop.marthastewart.com/3-Pack-DEEP-EDGE-PUNCH-DOILY/A/B004IM4TXK.htm

      מחק
  36. היי,
    איך מכינים את הפרחים המקסימים הללו?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דלית,
      לפי ההדררכה הזו:
      http://www.marthastewart.com/265163/pom-poms-and-luminarias-how-to

      מחק