03 דצמבר 2011

עקרות בית נואשות


הצד שלי: 
סופסוף חזרנו לשגרת בוקר שישי נטול ילדים. סופסוף. יותר משנה זה לקח. 
אז הזמנתי את הבנות לארוחת בוקר, מזמן לא ישבנו לפטפט לאור יום, ואולי גם לתפור איזה משהו קטן על הדרך. 
לא תאמינו כמה זמן לוקח למצוא בוקר שישי אחד שבו 5 אמהות פנויות וזמינות. חודשיים! חודשיים זה לוקח!
אחת בחו"ל, ואז השניה בחו"ל, ואז יש טיול בגן, ואז יומולדת בגן, ואז חגים, ואז אחת סתם בסופ"ש. 
ובסוף זה קרה.
"אבל אמרתי לא להביא תינוקות!!" זעקתי בזמן שהשתיים הראשונות נכנסו ובידיהן תינוקות.
כאילו מה? פתחתי גנון? ודווקא ביום שישי כשהתינוקות שיש לי משל עצמי מבלים להנאתי בגן? דווקא אז?
לפחות הנותרות באו בגפן. טוב, אז יהיו עוד כמה ידיים לטפל בתינוקות.
ואחרי שקצת אכלנו בעצמנו ובעיקר האכלנו את התינוקות, ואחרי זה אספנו את כל האוכל של התינוקות מהרצפה,
כל אחת קיבלה ממני מתנה שקניתי במיוחד בשבילה: פלמוליב. 
כן, פלמוליב. מה הן חושבות, שבאו להנות?
אז ישבנו בצוותא בבוקר שישי שימשי ונעים, והכנו ביחד סינרים לנוזל לשטיפת כלים.
ובין לבין גם החלפנו חיתולים...


הצד שלה: 
ימי שישי. כמה אני אוהבת ימי שישי. כל כך התגעגעתי לימי שישי שלי. 
זה התחיל ביום הנוראי ההוא, ה-15 באוגוסט. היום שבו נגמר הגן. שבועיים וחצי הילדים בבית, אח"כ שבוע קליטה ואז שבוע בבית עם הילדים חולים. עד שכולם כבר התאפסו על עצמם התחילו החגים, ראש השנה, כיפור ואז סוכות. פעמיים! ואז זה נגמר. אה, מה, לא? טיול מהגן לפארק הקופים? מה יהיה עם האמביציות הבלתי נגמרות של הגננות??? ועד שכבר חשבתי שזה הסוף, אז בשישי הבא יש לגדול יום הולדת, בגן...
באמצע כל הברדק הזה ההיא הודיעה שישי הראשון שפנוי ארוחת בוקר אצלה + הפתעה. ארוחת בוקר? אצלה? ברור! וגם יש הפתעה!!!
כשהגענו מצאנו שולחן ערוך בקפידה (אלא מה?)
"ומה עם ההפתעה?"
"ההפתעה קשורה למכונת תפירה." מה? כל מה שאני רואה שקשור למכונת תפירה זה הרגלית...
התיישבנו לאכול וחוץ משני תינוקות הכל היה נפלא. ואז היא הוציאה אותה. ההפתעה. חמש שקיות בד מקסימות. יא! מה יש בפנים? מה??? פלמוליב??? כן, היום אתן רוחצות כלים...
סתם. 
משוגעת!
היום אנחנו תופרות סינרים לפלמוליב...
אני יכולה לרחוץ את הכלים?...





הדרכה? בבקשה, כאן.
וגיזרה שמתאימה בול לבקבוקי פלמוליב הקלאסיים? כאן.
הכנתן? אתן מוזמנות להעלות תמונה :). כאן.
לא הצלחתן להוריד את הגיזרה? שלחו לי מייל ואשלח לכן.


16 תגובות:

  1. כל מהמם ומקורי ומלא השראה! אין על בקרי שישי עם החברות!
    אהבתי ותודה על הקישור להדרכה :)

    השבמחק
  2. איזה יופי!!!
    והארוחה בכלל ניראית מעולה...!

    השבמחק
  3. נו די! זה לא הוגן!
    את כל הזמן עושה לנו פה טיזינג - מתי כבר תפתחי סדנאות לנואשות???

    השבמחק
  4. נפלא, הזוי, נראה הכי לא פרקטי בעולם אבל....
    ברור שרצה להכין!!!
    אולי גרסה גברית?.....
    הילה

    השבמחק
  5. את מדהימה ונהדרת ומעוררת השראה אמיתית.
    יש לי שאלה - בכל התמונות רואים פרחים נורא נורא יפים (מקרפ??) - איך מכינים?
    אשמח לטיפ...

    כיף לי שהכרתי את הבלוג שלך - את מאוד מוכשרת, תמשיכי כך!

    השבמחק
  6. מאיה, בקרוב הדרכה.
    תודה :)

    השבמחק
  7. איזה יופי של פרוייקט :-)

    ואיזה רעיון מעולה כאלו בקרים של חברות!

    כייף לחברות שלך שאת יוזמת כאלו בקרי איכות!!!

    השבמחק
  8. מקסייייים!
    איזה רעיון גדול ואיזה ביצוע נהדר!
    יותר מדי זמן לא היו פוסטים כאן, אני מקווה שמעכשיו תתחילי להפגיז.....
    ליאור

    השבמחק
  9. מקסים מקסים מקסים!!! איזה רעיון למתנה- תודה רבה!

    השבמחק
  10. הכי חמוד והכי לא פרקטי בעולם. אה גם הכי מצטלם נפלא.

    השבמחק
  11. למה לא פרקטי?
    בטח פרקטי!
    למה שהפלמוליב יעמוד ערום על השיש?
    מפה על שולחן זה כן פרקטי?
    תמונה על הקיר זה יותר פרקטי??

    השבמחק
  12. אני שמח שהכרתי את הבלוג שלך - תודה רבה !!!

    השבמחק
  13. שלום,
    האם ניתן להירשם לסדנאות יצירות שלך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל, אני לא מעבירה סדנאות כרגע,
      כאשר זה יקרה אעדכן בבלוג.
      בכל מקרה אם את מעוניינת במשהו ספציפי, שלחי לי מייל :)

      מחק
  14. מיכל, אני לא מעבירה סדנאות כרגע,
    כאשר זה יקרה אעדכן בבלוג.
    בכל מקרה אם את מעוניינת במשהו ספציפי, שלחי לי מייל :)

    השבמחק