18 דצמבר 2011

תותים

מכירים את הספר האריה שאהב תות?

מאז שהקטנים נחשפו לראשונה לספר ולצחי נוי בחליפה חומה מיוחדת, הם רוצים לאכול רק תות. 
לא בשר לא גבינה. רק תות.
לא קקאו ולא דייסה, רק תות פשוט. תות.
אפילו גם יש להם דמעות בצורת תות.
וילדים אין להם שום תפיסה של כסף, יש להם רק תפיסה של תות.
לא אכפת להם שרק התחילה העונה ותותים אפשר להשיג רק בשוק האיכרים באמצעות משכנתא גבוהה.

טוב נו, קשה להאשים אותם, התותים בשוק האיכרים (שלא שמעו על המהפכה של המעמד הבינוני כי הם בסך הכל איכרים...) נוצצים כמו יהלומים מוגשים בשלמות בתוך קופסה בצורת לב מה-ממת. 
פלא שהקטנה רוצה אותם? גם אני רוצה אותם! 
אז מה אם שתי קופסאות עולות כמו ארוחה במסעדת גורמה, ושלמחרת הזאטוטה חוטפת שלשולים ובאמצע היום הגננת מוציאה אותי מהעבודה. העיקר שיש תותים...
אז לא חבל, דווקא עכשיו כשהתותים כל כך יקרים, להכין מהם מאפינס? חבל! ממש חבל!

זה לא אומר שלא הכנתי...




בא לכם גם קרם? מקציפים שמנת מתוקה עם כף שטוחה של אבקת סוכר ומזלפים.
איך מכינים כאלה פרחים מקסימים? בקלות! נכנסים למותק, ורוכשים סט חותכן וטקסטורה - דייזי
דוגמאות נוספות והוראות שימוש אפשר למצוא כאן.
מנג'טים אדומים מנוקדים? כאן. והאדום אדום הזה - כאן.
בתאבון!

15 תגובות:

  1. את פשוט מלכה! ועכשיו אני גם אקח משכנתא ואכין מאפינס תותים!!!!
    התמונות מדהימות!
    מתה על הבלוג שלך!
    ליאור

    השבמחק
  2. מדהימה

    מ ד ה י מ ה

    מ ד ה י מ ה !!!

    השבמחק
  3. וואו זה נראה כל כך אבל כל כך מגרה!!!
    רכשנו בשבת האחרונה בכספי הירושה של הילדים קילו תותים....
    זה עוד לא זה....
    לא מספיק מתוקים ולא מספיק אדומים
    הילה

    השבמחק
  4. מה הכמות שיוצאת ?

    השבמחק
  5. תכף גם אצלי ידרשו תותים וגם שהם יראו כמו אצלך... אנא אני באה? תודה על המתכון, נראה לי נחכה איתו קצת כדי שלא נצטרך לקחת משכנתא תותית.

    השבמחק
  6. וואו! תודה :-)

    השבמחק
  7. אני כל כך אוהב תותים - את מדהימה !!!

    השבמחק
  8. המנג'טים באמת מהממים, בדיוק באתי לשאול אותך מהיכן וראיתי ששמת לינק.
    יש לי קופסת תותים שלמה במקרר, נראה לי שזאת הזדמנות טובה להכין מהם משהו כזה :)

    השבמחק
  9. נראה כל כך טעים... :-)

    כמה זמן הם נשמרים במקרר?
    אני מניחה שאי אפשר לשמור אותם במקפיא ולהפשיר, נכון?...
    ואם כן, איך להפשיר?...
    תודה!

    השבמחק
  10. ענבל, כ-3 ימים במקרר
    לא ניסיתי להקפיא, אבל לא נראה לי שזה יצא מוצלח...

    השבמחק