26 דצמבר 2011

איש שלג

נכון שטלביזיה יכולה להיות לפעמים ממש ברכה?
נגיד ב-6:30 בבוקר כשכל מה שבא לכם לעשות זה להתהפך לצד השני ולהמשיך לישון, לתפוס רק עוד תנומה קצרה (או ארוכה). בדיוק בזמן שבו מופיעים להם שני זאטוטים בחדר...
אוי כמה שאני מעריכה את לולי וחבריו. ב-6:30 אני ממש אסירת תודה.

לפעמים טלביזיה יכולה להיות גם קצת בעייתית, בייחוד כשהיא מספקת רעיונות...
"אמא, מתי יהיה לנו שלג?"
"שלג חמודי? למה שלג?"
"כי אני רוצה שלג!"
איך לא חשבתי על זה קודם?...
"חמודי, אתה זוכר שאנחנו גרים במדינת ישראל?"
"כן" העיניים שלו זוהרות, הוא כבר מדמיין את מפולות השלגים של מדינת ישראל...
"אז מדינת ישראל היא מדינה חמה ולכן אין לנו שלג"
הוא מתאכזב אבל לא מתייאש ופונה לסמכות גבוהה יותר: "אבא, מתי יהיה לנו שלג?"
"מממ... השנה אפילו בחרמון אין ממש שלג..." ההוא עונה בייאוש, נזכר בערגה בהחלקות במדרון עם ניילון על הטוסיק...
הקטן לא מבין מה זה חרמון אבל הוא כן מבין שמאבא כנראה לא ייצא לו שלג והוא עובר לגישה תוקפנית יותר "אני רוצה שאאאאאאלללללללאאאאג!!!"
"חמודי, למה בעצם אתה כל כך רוצה שלג?"
"כדי להכין איש שלג..."

אני מסתכלת על הטלביזיה, מחפשת את מקור הצרות שלי ומבינה.
מה? מה קרה לטלביזיה הישראלית? למה בחנוכה אנחנו חייבים לראות דווקא תוכניות על הכריסטמס המושלג, הלבן, היפה, הנוצץ, המה-מם של הגוייים....

טוב, את השלג לתל-אביב אני לא יכולה להביא, אבל איש שלג זה כבר סיפור אחר...



אז איך מכינים?
כרגיל, נכנסים למותק ומצטיידים:
חותכן עוגיות קרייזי דייזי, רויאל אייסינג לבן, אבקת פיות, חותכן קפיץ פתיתי שלג, בצק סוכר, מנג'ט מיני כסוף, סוכריות כסף, צבע מאכל כחול קרח



27 תגובות:

  1. מקסים, גורם ליל הזכר בבולי איש השלג...
    עשית לי חשק לקור וללבן בעיניים :)
    מחכה לראות את החלון אצל מותק!
    נשיקות, עינת

    השבמחק
  2. המון זמן אני מחפשת "ציוד סקי" לעוגיות!!! תודה על עוד פוסט נהדר!
    למותק אני אגיע, זה בטוח וגם אליך לבלוג...תמיד!!
    ליאור

    השבמחק
  3. פוסט מקסים,באמת מעורר קנאה בכל הווינטר וונדר לנד שאופף את חצי העולם..
    הייתי ממש שמחה אם היה הסבר על הקייק פופס,פינגוויונים ואנשי השלג...

    השבמחק
  4. שיוו אני חייבת גם לשאול-
    מתי יהיה לנו שלג????
    רוצה גם. זה פשוט מקסים!
    הילה

    השבמחק
  5. ראיתי שלג , אבל לא חוויתי את החוויה שלראות איך יורד שלג

    השבמחק
  6. את כל כך מוכשרת...פשוט כיף. תענוג. מקווה שאת נהנית ממך כי זו מתנה מתנתית בהחלט (:
    אני גרופית לגמרי.

    השבמחק
  7. אז את הכנת את החלון המהמם במותק! שלשום פשוט נתקעתי מולו פעורת פה, עד שנהיה לי לא נעים מהמוכרת....

    השבמחק
  8. כמה אני מחכה לפוסטים המושקעים שלך! כיף אמיתי.
    גם מקסים ששינית את הרקע של הבלוג, יפה לו באפור פרחוני.
    יש מצב שאת מסבירה איך להכין את הפרחים מהנייר? הם מוסיפים המון וכמה שאת משתמשת בהם זה לא נמאס. בעצם לא רק שזה לא נמאס, זה מוסיף.
    תודה.
    מחכה לפוסט הבא..

    השבמחק
  9. הדרכת פרחים - בקרוב... :)
    אלינור - בפינגווינים עשויים כולם מבצק סוכר. אנשי השלג הם קייקפופס שטבולים בשוקולד לבן.

    השבמחק
  10. אליפות על!
    וכל מילה נוספת מיותרת...

    השבמחק
  11. לא, את לא אמיתית. צריך לפנות לאקדמיה כדי שימציאו מילה חדשה, שתהיה ראויה לתאר אותך. מדהים, משגע ודומותיהן פשוט לא מספיקות!
    תענוג צרוף לעקוב אחרייך.
    תודה על בלוג מקסים (שקצת גורם לרגשי נחיתות :-) )!

    השבמחק
  12. יופי של פינגווינים ועיצובים, כיף גדול לקרוא ולהסתכל :-)

    השבמחק
  13. אני מודה שבעיניי כחול זה לא אכיל, אבל זה עדיין מדהים! יש לך ידי קסם :-)

    השבמחק
  14. מהמם !!! יש מצב להדרכהעל הקייקפופס שאת עושה?

    השבמחק
  15. נפלא ברמות על!!! באמת שאין דברים כאלב, פשוט מושלם!!
    (ואגב, שימי לב לטרול שמשאיר לך הודעות שהם בעצם פרסומות סמויות, גם לי הוא נכנס לבלוג להציק)

    השבמחק
  16. אני צומח תחת אש
    מדליק סיגריה , מקדש
    בזרועותיך תח אש
    בלהבות לא מתרגש
    אני שוקע תחת
    כורע ברך , מבקש
    שירד כבר שלג

    השבמחק
  17. אויש, זה לא אמיתי הדבר הזה, ולא מספיק שאת עושה כאלה דברים מושלמים, את גם יודעת לצלם הכל כל כך יפה...
    אני מתגעגעת להתכתבויות שלנו...
    נשיקות וחיבוקים

    השבמחק
  18. הדברים שאת עושה , באמת מושלמים

    השבמחק
  19. ממש מרשים מבחינה ויזואלית וצבעונית

    השבמחק
  20. וואו - כיף לגלות את הבלוג הזה - הוא מדהים! הצילומים, הכתיבה, הסטיילינג - הכל מהמם!

    השבמחק
  21. וואו - וואו - וואו!!
    אין לי מילים.
    את מוכשרת בטירוף.
    ::))

    השבמחק
  22. ממש מקסים! נסעתי עם הילדים בסוף השבוע לחרמון כי ירד שלג ובנינו איש שלג ושיחקנו משחקים בשלג והיה הכי כיף בעולם. אין ספק ששלג משנה את כל האווירה.

    השבמחק
  23. היי, איפה אפשר להשיג את החותכן של הפתיתי שלג?

    השבמחק