04 ינואר 2012

היום יומולדת

יש אחת, מאוד מיוחדת...
אחת כזאתי, שתמיד דואגת שיהיה לנו מספיק מתוק,
שחלילה לא יחסר לנו סוכר. וסוכריות.
שנוכל להכין דברים טעימים. והכי חשוב - יפים.
שנצליח להפוך כל עוגה לממש מסיבה.

כן, כזאת היא הגברת, ממש נהדרת,
ותשמעו איזה קטע: יש לה היום יום הולדת.
 

אז לכבוד יום הולדתה, הכנתי משהו קטן ומתוק,
עם הרבה שוקולד וקצת קצת ורוד.

ליהי היקרה, שיהיה לך יומולדת של... סוכריה!
מזל טוב, באהבה גדולה!




מעדיפים את המראה הפרוע?
(או שסתם הציפוי יצא עקום...?)
פזרו מזרה שוקולד לאחר הטבילה.

ואיך מכינים כאלה פרחים? (כן, הם אכילים!)
מה-זה בקלות!
נכנסים למותק ומצטיידים בדפי סוכר ובפאנצ'ים. כן, כאלה שמפנצ'רים איתם ניירות.
פרח קטן וחמוד כזה אפשר להשיג פה.
מכניסים את הדף לתוך הפאנץ' ולוחצים קלות. זהו.
מדביקים באמצע פנינת שוקולד באמצעות מעט שוקולד מומס.
זה הכל!



בואו תראו איך חגגו לה גם גלית, מוני ועינת.



27 תגובות:

  1. איזה כייף לייייייייייייי!
    תודה רבה רבה על המחשבה והביצוע. ריגשתן אותי עד דמעות...

    נשיקות המון המון

    השבמחק
  2. אני המומה..באמת שאין לי מספיק מילות תואר ל"יופי" :-)
    איך את עושה שהציפוי יהיה מושלם,בלי נזילות? את שמה שמן בשוקולד?

    השבמחק
  3. טלי,
    זה לא שלגמרי אין נזילות, פשוט מיקמתי אותן מאחור ;-)
    אם תסתכלי טוב בתמונה הראשונה תראי נזילה קלה.
    אחרי הטבילה בשוקולד אני מניחה את הקייק-פופ באלכסון ונותנת לו לנזול בלי תזוזות. ככה מתקבלת "נזילה" אחת יחידה, וכשמתייבש מכסים אותה בפרח :]
    כאן טבלתי בצימקאו ולא בשוקולד עם שמן. מתקבל ציפוי הרבה יותר יפה (והדעות חלוקות לגבי הטעם)

    השבמחק
  4. זה נראה מעולה והתמונות יפהפיות.
    רציתי לשאול מה זה המשטח הלבן עם הפסים שעליו מונחות הסוכריות, ואיפה אפשר להשיג כזה, זה רקע מושלם לצילומי אוכל :)
    תודה.

    השבמחק
  5. משגע!
    שיהיו לכן עוד הרבה סיבות לשמוח יחד :-)

    השבמחק
  6. מושלם כתמיד (-:

    השבמחק
  7. קודם כל, מזל טוב לליהי!
    הפוסט שלך, כרגיל, מווושלם!
    איך זה שהכדורים יוצאים כ"כ אחידים? כלומר הציפוי.... על מה את מניחה אותם כדי שיראו כאלה מושלמים?הצטערתי שפיספסתי אותך במכירה של מותקייקס, רציתי להגיד לך "בפרצוף" כמה אני אוהבת את הבלוג שלך!יא מוכשרת אחת.....
    ליאור

    השבמחק
  8. ליאור יקירתי,
    יש לי מגירות קטנות מעל הכיור במטבח שאני "סוגרת" את קצה המקל במגירה בצורה אלכסונית ואז השאריות נוזלות לתוך הכיור. ככה בלי תזוזות ואז יש רק נזילה אחת.
    אם לא הבנת שלחי לי מייל :)

    השבמחק
  9. מיס-פטל החמודה, יש לך את הבלוג הכי מקסים באינטרנט. הלוואי שהיה לי את הכוח והזמן להכין את כדורי השוקולד המהממים שלך, הפעם אסתפק בלהיסתכל על התמונות

    השבמחק
  10. הבלוג שלך הוא תענוג... אני נכנסת כל פעם ומתעלפת.. גם מהתוצרים וגם מהתמונות המצולמות במקצועיות.

    חיבת לשאול - איך הכדורים יצאו כל כך מושלמים וחלקים?

    תודה,
    מיכל

    השבמחק
  11. מיכל,
    ראי תשובתי לליאור למעלה,
    וגם -כדי שהכדורים יהיו כמה שיותר עגולים אני נוהגת לטבול אותם כשהם קפואים. במקרה הזה גם טבלתי בצימקאו, אז הציפוי יוצא הרבה יותר חלק ומבריק.

    השבמחק
  12. איזה בלוג מדהים!!
    הגעתי מבלינגלינג ואני פה להשאר :-)

    רעיונות נהדרים והביצוע אפילו עוד יותר...

    השבמחק
  13. איזה בלוג מדהים!!
    הגעתי מבלינגלינג ואני פה להשאר :-)

    רעיונות נהדרים והביצוע אפילו עוד יותר...

    השבמחק
  14. הגעתי בעקבות הכניסות לאתר ונשארתי בגלל היופי. זה פשוט מושלם!!!! ותודה על הלינק....(:

    דפי.

    השבמחק
  15. ואוו ואוו ואוו! פשוט מדהים. כמה כיף למצוא את הבלוג שלכן!

    השבמחק
  16. הי,
    האם העוגה הזאת מתאימה גם להכנת קייפופס בתבנית הורודה?

    השבמחק
  17. הי תודה על המענה... לא צריך לערבב את הפרורים עם שמנת?
    קרן

    השבמחק
  18. קרן,
    לא - אין צורך בשמנת. הבראוניז מספיק לחים. רק רום.

    השבמחק
  19. ואם אין רום אמיתי ): רק תמצית...

    השבמחק
  20. אז ברנדי, או איזשהו ליקר אחר.

    השבמחק
  21. גם את רומא לא בנו ביום אחד

    השבמחק
  22. טוב, נראה לי אני מתחילה לחשוב בכיוון של להכין את הכדורים המושלמים האלה :)

    אם אנחנו פחות אוהבים רום וליקרים, נראה לך יהיה טעים להמיר את זה במעט נס קפה מעורבב עם מים - ואז יהיו כדורים בטעם קפה מצופים בשוקולד?

    השבמחק