13 פברואר 2012

It’s all about packaging


רק שתדעו לכם שזה לא כזה פשוט להיות חברה שלה.
נכון, היא מהממת ואני מתה עליה.
נכון, התאהבתי בה במבט ראשון ולא נתתי לה ללכת.
באמת.
הלכתי אחריה ברחוב. לא שיחררתי. משתכרת אחריה. אני והבטן. עוד שאלה ועוד שאלה – העגלה טובה או לא טובה? וכדאי או לא כדאי לי מלונית?
אחר כך הסתבר שבעלה ואני כבר מכירים ומכאן הכל היה פשוט יותר...

כן, נכון שיש לזה גם צדדים חיוביים.
זה באמת נוח שאת מספרת בערב שעשית איזו שטות וקנית כרית קטנה לתינוק באיקאה שאין להשיג לה ציפה בשום מקום, ולמחרת בבוקר את מקבלת סמס "תיבת דואר".
מה זה אומר תיבת דואר? מה זה קוד? אז ניסיתי את האפשרות הראשונה ופתחתי את תיבת הדואר שלי. מצאתי שם ציפה לבנה מושלמת בגודל מדוייק עם אפליקציה של אנייה וחותמת בשם של העולל...
ואת חושבת לעצמך שזו בטח סתם מחווה של התחלה, אבל עוברות השנים וההיא עדיין ממשיכה (היא ממש מוזרה!).


דוגרי, אני לא סתם מקטרת (בחיים לא). זה באמת קשה! תבינו אותי, היא מעמידה סטנדרטים ממש, ממש, אבל ממש גבוהים...
הקטע הוא שבהתחלה את אומרת לעצמך "נו  אין מה לעשות, היא זו היא ואני זו אני, וכל אחד צריך להתמקד במה שהוא טוב בו". 
אבל זה כמו אדם וחווה. נגסת נסעת. הידיעה, היא כבר נמצאת שם...
ועכשיו פתאום אני מוצאת את עצמי קושרת את המפתחות הרזרבים של השכנים בסרט צבעוני. תופרת תחפושות בפורים (מה רע בקניות און-ליין???). עושה כל מיני דברים מוזרים.
השיא היה היום.
הזמנתי לילד פאזל בקופונים. כן, אני מאלה. הקופסא הגיעה בסדר. אבל לא ברמה שלה.
מצאתי את עצמי משדרגת.
השקעתי בזה לפחות 10 דקות של מחשבה ועבודה (והרבה אהבה).
ותראו מה יצא!!!
בושה, פשוט בושה!
אם היא רק היתה רואה...
אה, היא ראתה...

תכלס, היא היתה אמורה הייתה להיות ממש גאה בי. ולו רק בזכות העובדה שיש לי בכלל סרט אדום כזה!
אז לא.
היא אכן הופתעה, אפילו חייכה לרגע, הרימה את העיניים לבדוק שזו באמת אני שעומדת שם וזרקה לי משפט של מורה "נו, בסוף עוד יצא ממך משהו" ואז הודיעה "לא בא בחשבון!".
"ככה אורזים מתנות???!!!"
ואז קיבלתי הרצאה שלמה על חשיבות האריזה, ואם זה לא מספיק אז גם לקינוח הדגמה - הוצאנו מהמזווה את כל הפסטות וארזנו אותן בקפידה. ואת כל קופסאות התה. והוופלים...


ובסוף בסוף, שניה לפני שהתמוטטתי סופית, היא שלפה את התותחים הכבדים באמת...
לא, לא בשבילי, בשביל בעלה...





אה כן, פורים בפתח. אל תשאלו מה היא עושה לנו. טרור. פשוט טרור. חכו...



המנג'טים? ממותק.
חותכני אותיות? ממותק.
קישוט לב אדום? ממותק!

22 תגובות:

  1. די את לא נורמלית... לראות את כל המושלמות הזאת על הבוקר. לא פייר...(בשבילי) ואם נשים רגע את פולניה בצד אז נהדר ברמות קשות. ואכן סטנדרטים שקשה קשה מאד לעמוד בהם.

    השבמחק
  2. היי, זה ממש ממש יפה.
    אשמח לדעת מאיפה את קונה את סרטי התחרה שבהם קישטת את המתנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרטים עשויים מנייר, חתכנו עם פאנצ'ים:
      http://mastikim.co.il/categories/forms/015586838107.html
      http://mastikim.co.il/categories/forms/015586715224.html
      http://mastikim.co.il/categories/forms/015586762471.html

      מחק
  3. מבינה את הבעיה שלך. גם לי יש חברה אחת כזו. למדנו יחד, סיימנו יחד, ילדנו (כמעט יחד) 4 ילדים (כל אחת)... אבל היא הספיקה בדרך גם דוקטורט וגם קליניקה משגשגת וגם תקן הוראה באוניברסיטה אחת ובמכללה אחת... רק מלכתוב את זה התעייפתי. אין מה לעשות. אני טוענת שמהחברות הזו היא מרוויחה - כי כל אחת צריכה חברה כמוני - שלידה היא נראית הרבה יותר טוב :)
    אה כן, האריזות מעלפות!

    השבמחק
  4. אז עכשיו תהיו נורא רזים!! כי ממש חבל לפתוח את האריזות האלה...והפסטה הרי בפנים... והביסקויטים....
    חוץ מזה "היא" ממש צודקת לגבי חשיבות האריזה ו"היא" גם אורזת מהמם!!!
    אני עומדת לתת מתנה קטנה בסוף השבוע, עשית לי חשק לארוז אותה ככה.....
    ליאור

    השבמחק
  5. גם אני רוצה להכיר אותה (;
    כיף לך!!!!!!

    השבמחק
  6. מהמםםם!! את מציבה סטנדרטים גבוהים ביותר... מאיפה הסרטים ונייר העטיפה המושקעים הללו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הניירות ברובם מהילולה, הסרטים עשויים מנייר, ראי תשובה לאנונימי למעלה :)

      מחק
  7. ממש אריזות מהממות!!!
    והתמונות גם...

    השבמחק
  8. הכל מקסים! לא יאומן כמה שזה משדרג.
    אשמח לדעת מאיפה ניירות הקראפט לאריזה.
    תודה!

    השבמחק
  9. הניירות הצבעוניים מהילולה, החומים מארטא

    השבמחק
    תשובות
    1. והילולה זה איפה?(:

      מחק
  10. כל כך אוהבת את האריזות שלך!!!!!
    הן מהממות וגם את!! :)

    השבמחק
  11. האריזות האלו פשוט מושלמות!!!! כל כך מושלמות שלא התאפקתי והכנסתי אותן אליי לפינטרסט {מקווה שזה בסדר, שולמית הזורע}
    תודה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שזה בסדר :)
      גם לנו יש פינטרסט:http://pinterest.com/misspetel/

      מחק
  12. תשובות
    1. יש לי שאלה שהיא קצת לא קשורה לפוסט אבל באיזו מצלמה את מצלמת את הצילומים המהממים האלו? הן נראות כל כך מקצועיות וקיוויתי שכיוון שאת מבינה בנושא אז תמליצי לי על מצלמה טובה =)

      מחק
  13. יש לי שאלה שהיא קצת לא קשורה לפוסט אבל באיזו מצלמה את מצלמת את הצילומים המהממים האלו? הן נראות כל כך מקצועיות וקיוויתי שכיוון שאת מבינה בנושא אז תמליצי לי על מצלמה טובה =)

    השבמחק