01 מרץ 2012

אוזני המן



אוזני המן. אני שונאת אוזני המן. בצק מחניק במילוי איכס. וכל זה ארוז בתוך צורה כל כך לא פוטוגנית.
לא תמצאו אצלי המלצה לאוזני המן.
ככה לפחות חשבתי. 
ואז קיבלתי חבילה. היה בה מין סט חותכנים מוזר כזה. הסתכלתי עליהם ולא ממש התחברתי. ניסיתי להסתכל מזוית אחרת ופשוט לא הבנתי למה. למה, למען השם, מישהו טרח לייצר חותכנים כאלה משונים. ועוד סט שלם! זה נראה היה כמו טעות בפס יצור. החלטתי להשאיר אותם בשקית וללכת להזדכות עליהם בהזדמנות הראשונה.
כמה ימים אח"כ הגיע ההסבר - זה סט חותכנים שיוצר צורה מושלמת של אוזן המן. אהה...
למה?? למה אני????!! אין מצב! אני לא מכינה אוזני המן! פויה אזני המן!

התבשלתי עם זה עוד קצת ואז החלטתי לתת להם צ'אנס. לחותכנים. מה פיתום לאזני המן. 


מממ... יצא נהדר! ואפילו פוטוגני :)

מרציפן במילוי טראפלס שוקולד-ברנדי
 (בצורת אוזן המן!)
החומרים:
200 גרם מרציפן גולמי
125 מ"ל שמנת מתוקה
20 גרם סירופ תירס 
125 גרם שוקולד מריר משובח
2 כפות ברנדי
25 גרם חמאה רכה

אופן ההכנה:
מרדדים את המרציפן לעלה דק.
שמים בסיר את השמנת וסירופ התירס ומביאים לסף רתיחה. ממיסים את השוקולד במיקרוגל. מערבבים היטב את תערובת השמנת עם השוקולד. מקררים מעט את התערובת ומוסיפים פנימה את הברנדי והחמאה. מקררים לטמפרטורת החדר. מכניסים את התערובת לשקית זילוף.

קורצים בעזרת החותכן המוזר צורות מהמרציפן

מזלפים באמצע הצורה נשיקה מתערובת הטראפלס
ומקפלים את הקצוות


ומפזרים מעט אבקת סוכר.

פורים שמח!

את החותכנים אפשר להשיג ממש
פה. ותודה למותק - בוטיק סוכר.


מי עוד הכינה אוזני המן? גלית, עינת, שרית וגלית, עירית, יוד ומוני

14 תגובות:

  1. אויש, זה פשוט מקסים וזה נשמע כל כך טעים!

    השבמחק
  2. נו יופי, עכשיו עשיתי לי חשק לחותכנים האלו ואני מתכננת לעשות אוזני המן למשלוח מנות בסופשבוע הקרוב ואין לי כאלו. נסתפק בחותכן עגול...

    השבמחק
  3. מקסים!
    והרעיון המרציפני פשוט נפלא ולבטח טעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      (אמא! חן שוקרון כתבה שהאזני המן שלי מקסימות!!! ;) )

      מחק
  4. בהחלט אוזני המן מושלמים. אני דוקא מחובבי אוזני ההמן הביתיות עם בצק פריך דק והמון מילוי פרג משובח. בהחלט רעיון מעולה לגיוון.

    השבמחק
  5. פיו... הייתי בטוחה ששכחת לאפןת אותם... איזה רעיון שוס הם נראים מושלמים וגם אני לא אוהבת אוזני המן.

    השבמחק
  6. אני דוקא אוהבת אזני המן אבל בהחלט נדלקתי על הרעיון של המרציפן במילוי טראפלס!
    תודה על עוד פוסט מענג!
    ליאור

    השבמחק
  7. שפית מתחילה3 במרץ 2012 בשעה 11:56

    וואו...איזה בלוג מטריף
    כל כך מושקע...
    אני מתכוננת לקחת מפה הרבה דברים
    מאיפה ההשראה???

    השבמחק
  8. מקסים, אני כל כך אוהבת מרציפן

    השבמחק