06 מרץ 2012

תמ"ל

אפילו הקוטרית אמרה שנמאס לה ממשלוחי המנות הבנליים. היא נשבעה שזה לא קשור אליי, שחלחלת הצלופן עברה בה עוד הרבה לפני שהכרנו. 
ואז צצו כל קופסאות הפח מלאות השוקולדים, כביכול להציל את המצב, אבל אז התמלא המשרד בפחיות צבעוניות ושוב נעלמה המקוריות...
אז ישבתי וחשבתי. ואז עמדתי וחשבתי. ואז בדיוק הייתי צריכה ללכת, אז גם הלכתי וחשבתי. כי בדיוק כיליתי קופסא נוספת של תמ"ל ו...לא חבל?

מיד התקשרתי אליה וסיפרתי לה על הרעיון. ההיא נזפה בי ששוב אני מסבכת כל דבר ובכלל שהג'מוסה שלי כבר תכף מתגייסת והגיע הזמן שתיגמל מהתמ"ל...
אריזת משלוח מנות מתמ"ל. איך מכינים? הדרכה כאן.
אה כן, אז לא חייבים תמ"ל. אפשר גם סתם מקופסאות שימורים.
ואם נדביק מאחור מגנט מספיק חזק, הן גם יתמגנטו למקרר:
 מסגרות מגנט טווילינגן - להשיג כאן



13 תגובות:

  1. "אצלנו", בעדות הסקראפ, זה דיי מקובל. ראיתי ואף הכנתי לא מעט.
    אבל, תשמעי טוב... מעולם לא ראיתי קופסאות מעוצבות יפה כמו שלך!!
    את קסם!
    ליאור

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולית, את ממש חמודה!! תודה :)
      האמת שעדיין לא ממש הצלחתי להבין סקראפ. בינתיים אני נשארת מחוץ לתחום ;-)

      מחק
  2. מאיפה הדפים שבהם עטפת את הקופסאות שימורים???
    מדהים!

    השבמחק
  3. מהמם יחד עם עוד הרבה דברים באתר
    יש לכם חנות? אתר מכירות או סדנאות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל, כרגע לא, ולא ולא :)
      אבל אם את חפצה במשהו מסויים, שלחי לי מייל.

      מחק
  4. היי יקרה איזה בלוג מדהים יש לך

    רציתי לשאול הקופסאות המהממות שבהם סידרתם את עוגיות הנשיקה או עוגיות הפרח היכן ניתן למצוא?

    השבמחק