25 אפריל 2012

ערב יום העצמאות

כל שנה אותו הדבר.
כל שנה.
הוא מחכה לזיקוקים,
היא מחכה לטקס הדלקת המשואות.

הוא מת כבר לראות את הזיקוק הראשון,
היא לא תזוז עד שתראה את הלפיד האחרון.

גם השנה זה כנראה יהיה דומה.
הוא יעמוד ליד הדלת, מוכן, הילדים קשורים בעגלות, מוכנים לתזוזה - רק שתבוא
היא תשב על הספה מול הטלויזיה ותקום רק כשכבר יראו את הכתוביות. 
ואז הם ייצאו בריצה ויפספסו את המטח הראשון...

הוא יתבאס והיא תנסה לפצות. 
"אולי משהו מתוק?"
"שוב פעם מתוק לאכול?...שמיים. רוצה לראות משהו מגניב בשמיים."

"אה, שמיים? אין בעיה. מה עם איזה כדור פורח?"

"איך את תמיד מוכרת אותי בזול... יש גם משהו מתוק?..."












והחומרים?
בייגלה טבול בשוקולד לבן עם מזרה כחול
חותכני פרח 
חותכן דייזי
צבע מאכל כחול נייבי עם טיפת כחול קרח

17 תגובות:

  1. וואו.. מקסים, כל הכבוד לך...

    השבמחק
  2. את מדהימה את!
    חג עצמאות שמח:)

    השבמחק
  3. מקסים! מאיפה המנג'טים?

    השבמחק
  4. הבייגלה טבול רק בשוקולד לבן?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, טבול בשוקולד מומס ומיד אח"כ מזרה כחול

      מחק
  5. תמיד ממתק לעיניים !!
    אבל למה כל כך הרבה זמן בין פוסט לפוסט?
    מפורים שקט תעשייתי, מילה לא על פסח ובכלל, מזל שיש הבלחות אצל בלינג בלינג.
    אני לא באמת מצפה לתשובה... אבל ממש מחכה לעוד!

    השבמחק
  6. היי שרית, זה מושלם כרגיל! אפשר לדעת איך הכנת את הכדור הפורח?

    השבמחק
    תשובות
    1. בקלות!
      לוקחים אהיל נייר אורז, מצליבים מלמעלה חוט, כדאי להדביק כדי שלא יזוז, מחוררים 4 חורים במרווחים שווים בקערית חד-פעמית ומשחילים דרכם את החוט, קושרים, מניחים דמות בתוך הקערה ומקשטים.
      החיות הן קישוטים לקייקפופס של וילטון, ממותק. כאלה:
      http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=33AEBFD3-1E0B-C910-EA0CAFEB717855D0&killnav=1
      אני לא מוצאת את זה באתר אבל אולי עדיין יש בחנות.

      מחק
  7. גיליתי היום את הבלוג שלכן! איזה כיף לי!
    עברתי על הכל, במקום ללכת לישון.
    תאווה לעיניים.
    מוזמנות גם אלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שזה מדהים? גם לי זה קרה ולא עזבתי עד שראיתי הכל. היא מהממת "זאתי".....

      מחק
  8. אוייי..... קשה לי כאן.....
    איזה דברים משגעים!
    (וגם איזו איכות של צילומים, אבל זה לא קשור עכשיו...),
    בתמונה השניה, איך הפרחים "יודעים" להשאר על העוגיות? איך את מדביקה אותם? ("קצת רוק" זו לא תשובה... :))
    מתה על הבלוג שלך ומצטרפת לקיטורים על הזמן הרב שעובר בין פוסט לפוסט.
    אה, את מוזמנת לראות את הנסיונות שלי. כשאהיה גדולה אני רוצה להיות את :)
    ...הנה לינק:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2307868

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      פרחים צייתנים!
      לא, הפעם לא רוק ;-)
      טיפה קטנה של רויאל אייסינג מתחת לכל פרח והוא נדבק בקלילות.
      אפשר גם עם שוקולד מומס.

      והצצתי - ונראה מעולה!
      :-*

      מחק