04 יוני 2012

4

שומעת?
נו?
הלכתי עם הילד לקנות לו נעליים. פשוט נמאס לי לקנות לו לבד ואז ללכת להחליף מידה.
אז הוא מדד באפור, ועל המדף היה בדיוק אותו אחד בתכלת. בלי להתבלבל הוא אמר לי "אמא, אני רוצה את התכלת".
"אבל תכלת זה של בנות"
"לא, תכלת זה לא של בנות"
"אבל תכלת זה מתלכלך"
"אני לא אלכלך"
"טוב, בוא ניקח את האפור ונרוץ מהר לחנות בחוץ לקנות איזה ספיידרמן, מה אתה אומר?"
ואז שילמתי מחיר של כמעט עוד זוג נעליים על דמות ספיידרמן מיותרת בשביל שישכח מהנעליים התכולות.
למחרת בבוקר נועלים נעליים חדשות, פתאום הוא אומר לי " אבל אמא, אמרתי לך שאני רוצה את התכלת!"
נו באמת, תיכף הוא יגיד גם שהוא לא רוצה פרות ביומולדת שלו!!!
"פרות? מה הקשר לפרות???"
"מה זתו'מרת מה הקשר לפרות? חג שבועות אולי???"

















"אה כן, הסירי דאגה מלבך בעניין רווחת הילד, חגגנו לו בגן מסיבת ספיידרמן מטורפת – נרות ספיידרמן, מפות ספיידרמן, בלוני ספיידרמן, עוגת ספיידרמן והפתעות לילדים בשקית ספיידרמן!"
"עכשיו אני רגועה... דוגרי, איזה קונספט הוא אהב יותר?"
"לא רוצה לדבר על זה..."



44 תגובות:

  1. את מוכשרת בטירוף וזה פשוט מהמם!
    אשמח לדעת איך עושים את הענף עם הפרחים?

    השבמחק
    תשובות
    1. לוקחים ענף, ומדביקים עליו פרחים :)
      (פרחים מלאכותיים במקרה הזה, ואפשר גם לגזור מנייר)

      מחק
  2. גם אני מצטרפת לדעה שאת מוכשרת בטירוף.
    איזה יופי !!!!

    השבמחק
  3. שרית יקרה, שאלונת...
    בד היוטה מהיכן? זאת מפה מוכנה או משהו שהכנת?
    והמעמד הלבן של הירקות מסוהו?

    תודה! מושלם כבר אמרתי??!

    השבמחק
    תשובות
    1. נטי,
      היוטה הוא פשוט בד יוטה, לא מפה מוכנה.
      קניתי בדרום ת"א, באזור שוק לוינסקי.
      כן, המעמד מסוהו

      מחק
    2. תודה תודה תודה! מתי אני באה לשיעורים פרטיים? (-: (-:

      מחק
  4. וואו! זה כל-כך כל-כך מקסים!

    השבמחק
  5. יקירתי, זה מהמם כרגיל!
    מזל טוב למיני ספיידרמן שלך, ושוב סליחה שלא הגענו.

    נשיקות,
    אתי.

    השבמחק
  6. פשוט מהמם! נהנתי לראות! פשוט עברתי על הכל איזה 20 פעם! מקסים!

    השבמחק
  7. מווווווווושלם!!! שרית את אלופה! (והספיידרמן הקטן חתיך כמו בן 20 אין דברים כאלה!)

    השבמחק
  8. מדהים ברמות, תענוד לעיניים!

    השבמחק
  9. ממש מקסים והכל כל כך יפה.
    ועכשיו סיקרנת אותי על יום הולדת ספיידרמן- אולי תעלי גם כאלו תמונות?

    השבמחק
  10. זה לגמרי מווווושלם

    פטלית את שומעת, את יום ההולדת ה 4 של ביתי את מכינה.

    אני נחה, בכל זאת אהיה בחודש מתקדם..

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה??? שכחת לספר לי משהו?
      (או שמזמן מזמן לא נכנסתי להתעדכן... :-/)

      מחק
    2. הנה עודכנת :-)

      מחק
  11. וואו!
    אני לא רוצה את התכלת, אני רוצה את הפרה..
    פשוט משגע!

    השבמחק
  12. וואו, אין לי מילים... איזה משקיענית בטירוף, ואיזה מתוקי בן ה-4 שלך..כבוד...

    השבמחק
  13. מוווווווווווווווושלם!!!!!!!!!!
    מדהים כל דבר שאת עושה הוא מדהיםםםם
    איזה כיף לפתוח את הבוקר עם כל כך הרבה יופי ויצירתיות תודה שאת משתפת אותנו בגאונות שלך
    מעריצה :)
    אריקה

    השבמחק
  14. מושלםםםםםםםםםם

    השבמחק
  15. וואו, מקסים!! אין לי מילים!!

    השבמחק
  16. וואו איזו השקעה ותוצאה מעלפת...
    אני לא יכולה להפסיק להסתכל בפרחים הלבנים האלה שעל העוגה... מה זה. זה אכיל?
    זה כל כך יפה!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כן, הפרחים מבצק סוכר, ובאמצעו של כל פרח m&m.
      :)

      מחק
  17. את כל פעם מדהימה אותי מחדש ומצטרפת לכל המחמאות, גם אני לא מפסיקה להסתכל...ואת פשוט מקור לא אכזב להשראה.
    אם אפשר לשאול, מאיפה הבלונים והסרטים על הבקבוקים והמפיות והתגים.. בקיצור מאיפה כל דברי "הפרה"? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי טל,
      בלונים - eBay, מפיות - סוהו, על הבקבוקים - מדבקות שהדפסתי, וכך גם התגים.

      מחק
  18. מאיפה המעמדים המדהימים של העוגות והקישים?

    השבמחק
  19. טוב כולם כתבו שזה מווווו שלם!!
    אז מה נשאר לי לכתוב??
    :)

    השבמחק
  20. מקסים מקסים!! אף פרט קטן לא נשכח... כמו תמיד, כל הכבוד על היצירתיות , כמה רעיונות בשני שולחנות. וכל הכבוד שהספקת לסדר הכל ולצלם לפני שהאורחים הגיעו... מזל טוב !!

    השבמחק
  21. טוב, הסיפור עם הנעליים מה-זה מוכר לי... אני עושה אותה טעות כבר שנים :-) הם ודעים מה הם רוצים ולא יעזור לנו .
    ואני באמת כבר לא יודעת מה לומר על ההפקות שלך. מעבר לכל דמיון

    השבמחק
  22. עוצר נשימה ממש....ומעמיד סטנדרטים בלתי אפשריים :-)....מזל שיש תמונות של הילדים אחרת לא הייתי מאמינה שזה אפשרי....סופרוומן. מעורר השראה.

    השבמחק
  23. פשוט מטריף!!!!
    הועגה עם הפרחים!!! נשמח לקבל הוראות הכנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. בקצרה - עוגת כדורי שוקולד של קרין גורן? אז כמות כפולה של הבסיס בתוך תבנית בומב, מקררים, מכסים בשוקולד ומדביקים פרחים מבצק סוכר

      מחק
    2. תודה:) מה קוטר התבנית?העוגה מהספר השני?

      מחק
    3. ניסיתי למדוד והקוטר הוא כמעט 22 ס"מ. נדמה לי שזו תבנית בומב בנפח 2 ליטר.
      העוגה מפה: http://www.carine.co.il/htmls/page_1577.aspx?c0=14076&bsp=14082
      צריך רק את התערובת הראשונה, בכמות כפולה.

      מחק
  24. אפשר להיות הבת שלך? או אמא שלך? או פשוט..את!!!!
    את מדהימה אותי בכל פעם מחדש!! כל פוסט זו חגיגה שבמהלכה אני הופכת ירוקה מקנאה ואז מאוהבת !
    יש לי כמה שאלות קטנות? איך הדבקת את הm%m לפרח?
    ומה הם השוקולדים השווים האלה שכלויים בתוך הגדר ועליהם כתמים של פרה? איך עושים?
    והתמונה שמתחת לתמונת החציר, זו עוגה? השכבות נראות כמו מארנג ורדרד?
    ומה דעתך להעשות סדנא של כל מיני כאלה הפקות? אני הנרשמת הראשונה!!!
    ליאור

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולית :)
      מ&מ לפרח - עם שוקולד מומס (אפשר גם עם רויאל אייסינג)
      שוקולדים בתוך גדר - חפשי בפוסט הבא! :)
      מתחת לחציר - כן, שכבות מרנג עם שוקולד ואגוזים (לא ורדרד, צבע מוקה), בין שכבה לשכבה קרם
      לקחתי לתשומת לבי ❤

      מחק
  25. פשוט מטריף! הכל! מהמם! מעורר התפעלות וכמובן השראה...
    מהן בדיוק שכבות הקרפים שבין לבין יש קרם? בלינצ'ס? באיזה קרם השתמשת באמצע?
    והעוגה החתוכה לשכבות, איזה קרם יש באמצע ובמה מקושטות צידי העוגה?
    סליחה על המבול...
    תודה על התשובות,
    עינת

    השבמחק
    תשובות
    1. מרנג. שכבות של מרנג עם שוקולד. בין לבין קצפת עם פירות יער.
      העוגה השניה היא עוגת שוקולד, בין השכבות קרם קפה ומרנג.
      ותודה :)

      מחק
    2. מרנג עם שוקולד? לא רק חלבונים מיובשים בתנור? יכולה לפרט מעט יותר...?
      קרם קפה? קצפת עם תמצית קפה?
      סליחה על ההצקה...:)

      מחק
  26. מכינים מרנג חלבונים רגיל. בסוף ההקצפה מוסיפים בעדינות כף אבקת קקאו ופתיתי שוקולד, ואז שולחים לאפיה.
    קצפת עם כפית אבקת נס קפה.
    :)

    השבמחק
  27. תודה מקסימה שכמוך :)

    השבמחק