06 יוני 2012

אפטר פארטי




היה מהמם! שיחקת אותה!

באמת? נהנתם?
אפילו לא לשניה.
מה? למה?
ת'כלס, ההפקות שלך מזמן הפכו לאכזבה אחת גדולה. תמיד אני מגיעה מלאת ציפיות, מרעיבה את עצמי 3 ימים לפני, מוכנה יותר מתמיד...
איך שאני מגיעה, כמו פולניה טובה אני מעמיסה צלחות לילדים כל טוב, לא חוסכת בפינוקים – בכל זאת, אני יודעת שהשקעת, לא הייתי רוצה לאכזב אותך...
הקטנים מתיישבים לאכול ואז מגיע רגע האמת – אני מסדרת לעצמי צלחת יפה יפה ואיך שאני מגיעה עם הצלחת שלי שני המנוולים כבר סיימו לאכול ופונים כל אחד לכיוון אחר ואני מוצאת את עצמי רצה עם צלחת עמוסה בכל רחבי הפארק, נחנקת בניסיון לבלוע משהו תוך צרחות "איתי תעצור, לא לנ-ה-ר!!!..."
די! לא רוצה יותר מסיבות לילדים. רוצה אירוע שווה רק למבוגרים. 
אין לי כח. קחי, תכיני לבד.
כן, ממש...

אז איך מכינים עוגיות עם כתמים של פרה:
החומרים הדרושים - 
עוגיות - כאן השתמשתי באוריאו פאדג' שוקולד. גם עוגיות יבשות אחרות יעבדו טוב, בתנאי שיש להן לפחות צד אחד שטוח.
דף אכיל מודפס
חותכן עוגיות בגודל מתאים





בשלב הראשון קורצים מהדף עיגולים באמצעות החותכן. אפשר להשתמש גם בפאנצ'ים לנייר, או פשוט לגזור במספריים.


מדביקים את העיגול לצד השטוח של העוגיה. אפשר באמצעות רויאל אייסינג, או במקרה הזה פשוט עם מעט מים. ממש ממש מעט, אחרת הצבע ימרח. בעוגיות יבשות ללא ציפוי שוקולד - רק עם רויאל.


זה הכל!


אפשר גם לתקוע בכל עוגיה מקל סוכריה


איך משיגים דף אכיל שכזה? במותק בוטיק סוכר.
ובכלל - לא חייבים כתמי פרה. יש דפים מוכנים במגוון דוגמאות, או שתוכלו להדפיס כל העולה על רוחכם. שולחים למותק במייל קובץ להדפסה ומקבלים דף אכיל מדוגם. אפשר להכין לבד, אפשר לסרוק דפים מדוגמים אהובים, אפשר להדפיס לוגו, תמונות של הילדים, ציורים...
אה כן, ויש גם אוריאו בציפוי לבן!


ועוד הצעת הגשה:

מתנות סופשנה? מתנות לאורחים בתום ארוע? קדימה, צאו לקשט עוגיות!




29 תגובות:

  1. מקסים, אהבתי את האריזה בקופסה ואת ההעמדה בתוך הגדר. שוב, זה מקסים!

    השבמחק
  2. הרגת אותי! רוצה את הכתובת שלי למשלוח חבילה???

    השבמחק
    תשובות
    1. למיטב זכרוני - את לא כזו רחוקה. בואי קחי! :-*

      מחק
  3. כל כך מסכימה איתך. החלק הכי מבאס במסיבות לילדים זה הצורך להיות כל הזמן דרוכה. להצליח ממש לאכול או להשתתף בפעילות, רק אם את מביאה תגבורת של מבוגרים שיעזרו בכל הצד התפעולי.
    עוגיות יפהפיות. נהנית לשטוף את העיניים בדברים שהם לחלוטין מוץ לליגה שלי עקב ידיים שמאליות ומעט מוטיבציה.

    השבמחק
  4. איזה, איזה, איזה יופיייייייייייייי!! פשוט מקסים - תודה על ההדרכה כבר נכנס לפינטרסט
    יום נפלא
    שולי

    השבמחק
  5. מדליק!!!
    כמה זמן הדף "שורד" על העוגיה? עם רויאל?

    השבמחק
    תשובות
    1. מלא זמן. הכנתי כשבוע מראש.

      מחק
    2. מה ז'תומרת כמה זמן שורד? תוך דקה נזלל...... :))

      מחק
  6. מהמם! כמו תמיד...
    שאלה, באיזה גודל החותכן? לכמה עוגיות אוראו מספיק דף?

    השבמחק
    תשובות
    1. חותכן בקוטר 4.5 ס"מ, דף מספיק ל-24 עוגיות.

      מחק
  7. לפני רגע שאלתי אותך בפוסט הקודם לגבי העוגיות האלה.
    זה משגע!
    אני בהחלט הולכת לקשט עוגיות...
    הלכה הדיאטה.....
    אוהבת אותך בכלל בלי להכיר אותך!

    השבמחק
  8. מבריק ברמות!!! ביומולדת הקרוב של הבכור (עוד שבועיים ואני שאננה????) יגונב לאלתר הרעיון!

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      איזה כיף, מחכה לראות תוצרים! ❤

      מחק
  9. רעיון מדהים, אם אפשר לשאול מאיפה הקופסאות שגם הן מהממות?...

    השבמחק
    תשובות
    1. דרום ת"א, יש לא מעט חנויות של אריזות.

      מחק
    2. אני מחפשת כבר מלא זמן חנות של מוצרי אריזה טובה, יש לך כתובת בת"א? אפילו רחוב?
      תודה מראש,

      מחק
    3. אני לא זוכרת שם של חנות, יש ברחוב דרך יפו ויש גם ברחוב מטלון

      מחק
    4. תודב רבה ,ותמשיכי לתת לכולנו הרשאה ...

      מחק
  10. מקסים!!! כמה פשוט ויפה! :)

    השבמחק
  11. אין מילים. יצירה לתפארת.

    איפה מוצאים קובץ כזה להדפסה ( משבצות/נקודות תכלת על רקע לבן)?

    השבמחק
  12. יפייפה אבל המקל של הסוכריה שובר את העוגיה..... ניסיתי והתאכזבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. צר לי.
      נסי לנעוץ קודם שפיץ של שיפוד עץ בדופן העוגיה ורק אח"כ את המקל בעדינות.

      מחק
  13. היי,
    רעיון מהמם!!
    תוכלו לשלוח לי דף להדפסה? תודה!!
    lizy.dizzy@gmail.com

    השבמחק