01 יולי 2012

הקיץ כאן, והוא דביק במיוחד...


"יא! איזה כיף שסופסוף הגיע הקיץ!"
"התכוונת – איזה סיוט שהגיע הקיץ."
"ממש לא. זה כיף שהימים סופסוף יותר ארוכים, אפשר לבלות עד יותר מאוחר"
"לא שמת לב שגם הילדים הולכים לישון יותר מאוחר???"
"בקטנה. גם סופסוף אפשר לפחות את החלונות לרווחה ולהנות מהאויר הפתוח!"
"אויר פתוח? אויר דביק! אויר דביק מלא יתושים וג'וקים!"
"נו לא נורא. מצאנו אחלה שיטה להיפטר מהם וביעילות שיא: אנחנו שואבים אותם בשואב אבק ידני. לילדים אנחנו מספרים שאנחנו אוספים אותם אחד אחד למקום מרוכז כדי שהם יוכלו להיפגש ולשחק משחקי חברה"
"חולי נפש..."
"די. את סתם מקטרת. קיץ זה מעולה, ים, פירות..."
"ים. איכס ים. מלא חול, מלח, זפת, קרטיבים נוטפים ומדוזות. איכס ים!"
"תגידי, ממתי את הפכת לקוטרית? חשבתי שזה התפקיד שלי"
"מאז שהגיע הקיץ!!!"
"יש לי משהו שירגיע אותך"
"באמת? את יכולה להקדים את החורף? איך אני אוהבת אותך כשאת יצירתית!"
"לא דובי, אין סיכוי שאני חוזרת לבגדים הארוכים והמבאסים... אבל מה דעתך לשדרג לילדים את הים?"
"איך בדיוק?..."
"לא יודעת, את היצירתית, תחשבי על משהו"
"מממ... יצרתית... קשה לי. תדליקי את המזגן, זה בטח יעזור" 
"יצאת מדעתך, הכי כיף פתוח, מזגן עושה קר"
"מזגן מעודד לי את היצרתיות"
"אוקי, אז אל תתני לי להפריע לך, אני אזוז... ניפגש מחר בים? אל תשכחי להביא משו טעים לאכול..."










ואת כל הכחלחל המרענן הזה אפשר למצוא בחלון של מותק - בוטיק סוכר
ובשביל להכין כזה תצטרכו:
חותכן פרח קטן
צנתר כוכב סגור
סט חותכני קפיץ לב
צבע מאכל כחול קרח
מנג'טים - כסף

מאחלת לכם קיץ ממוזג...

32 תגובות:

  1. הי כרגיל אין מילים !!!!! פשוט מהמם!!!!!
    בדיוק מתאים למסיבת יום ההולדת של פיצי בנושא הים!
    איך הכנת את דגיגוני הקאפקייקס? ואיך המנג'טים נקיים? את אופה באחרים ושמה נוספים??? וכמובן מה גודל וסוג הצנטר
    כל הכבוד מחכה כל פעם מחדש לבשורה החדשה מהבלוג המצויין הזה
    ישר כח...
    קרן

    השבמחק
    תשובות
    1. קרן,
      חותכן דג (לא מוצאת באתר, סורי),
      מנג'טים - צודקת, בטעות הושמטו. הוספתי לינק לחנות. אופה ישר בהם, לא באחרים. הכסופים לא משתנים באפיה.
      גם צנתר לא מצאתי באתר אבל מדובר בכוכב סגור.
      אם את מתכננת מסיבת יומולדת בנושא ים - שימי לב לסט ההורס הזה!:
      http://www.motek-cakes.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=749&category_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=60

      מחק
    2. תודה על המענה!!!
      לא הצלחתי לפתוח את הקישור)):

      מחק
    3. :)
      כנסי לאתר של מותק ועשי חיפוש של סט צדפים סיליקון.

      מחק
  2. מקסים מקסים!!! מה זה המובייל של הדגים הזה? הוא יפיפה

    השבמחק
    תשובות
    1. אלו דגים שהכנתי מלבד. מאוד פשוט - גזירה, מילוי שטוח רק באמצע, תפירה מסביב, הדבקת עיניים ותליה על חוט דיג.

      מחק
  3. נפלא כ"כ!!
    מרען ומשמח אותי כל יום בהגיעי לעבודה.
    נהדרות אתן!!

    השבמחק
  4. אני חייבת לציין שאני עוקבת הדוקה ואת כל פעם מפתיעה יותר ויותר!כמה כייף!!

    השבמחק
  5. אוי, אלוהים, אתן שתי לא נורמליות...מה, זה אמיתי הדבר הזה?
    מתי הספקתן? פשוט משגע, והדו שיח בנושא קיץ שיעשע אותי ביותר בימים נוטפים אלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מהממת :)
      הכל אמיתי,
      רק הקיץ הזה לא... :-S

      מחק
  6. מהממת כהרגלך!
    הציפוי על הקאפקייקס הוא שמנת מתוקה בלבד? יחזיק לבוקר למחרת אם אזלף בערב?
    לדעתך ניתן לאפות עוגיות מסוג דומה למה שעשית על מקל? לעשות עוגיות מאוירות על מקל...המקלות יחזיקו באפייה?

    שוב וכרגיל, המון תודה!
    עינת

    השבמחק
    תשובות
    1. עינת,
      הציפוי כאן הוא מרנג. שמנת מתוקה גם הולך נהדר, פשוט פחות עמיד.
      אני חושבת שאפשר לזלף בערב, אבל להכין קצפת משמנת מתוקה לוקח בדיוק דקה. ועוד 2 דקות להזליף, אז לא עדיף כבר לעשות את זה כמה שיותר סמוך להגשה?
      לגבי העוגיות - אז כן, אין בעיה לאפות עם מקלות שלא עשויים מפלסטיק. אני לא יודעת לגבי הפלסטיקים. אפשר גם לאפות עם שיפוד עץ. את האיור להדביק כמובן רק אחרי האפיה...

      מחק
    2. הציפוי מרנג? בתמונות אי אפשר לנחש...את עושה מרנג איטלקי ומזלפת?
      צודקת לגבי השמנת, אבל שממהרים עם 3 ילדים למסיבה בבוקר, לפעמים אין לי 3 דקות אפילו. אבל נראה לי ששמנת תלך טוב יותר אצל ילדים מאשר מרנג.
      לגבי העוגיות, בהחלט ינוסה עם שיפוד עץ. לגבי האיור, כמובן...כבר עשיתי בעבר, יוצא מקסים. פשוט תהיתי לגבי המקל.
      חוץ מזה, שולחת לך מייל..
      תודה!

      מחק
    3. מרנג שוויצרי, ואני נוהגת להוסיף לו מעט ממרח מרשמלו. אבל נכון - זה פחות מתאים לילדים. האהוב ביותר על ילדים זה שמנת + פודינג + חלב.

      מחק
  7. כרגיל- מדהייים!!
    בא לי לקשט את חדר העבודה שלי ככה, כמו ללכת עם אבל להרגיש בלי (להרגיש את הקיץ בלי להיות בחוץ :) )
    נשיקות

    השבמחק
  8. נראה טעים וצונן לקיץ עם שילוב הצבעים הזה...

    השבמחק
  9. מקסים, מהמם, מושקע..אין מילים!!!

    השבמחק
  10. העוגה מהממת! איזו עוגה זו? איזה גודל תבנית? איזה ציפוי יש עליה?
    יש לך מתכון לעוגיות חמאה עליהם הדבקת את הדף סוכר? איך מדביקים את דף הסוכר על העוגיה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בתמונה - עוגיות סנדוויץ עם מילוי וניל/שוקולד, כאלה שקונים בסופר (לא זוכרת איך הן נקראות..)
      הוראות איך להדביק דף סוכר על עוגיה, פה: http://misspetel.blogspot.co.il/2012/06/blog-post.html

      מחק
  11. הרגת אותי עם הדיאלוג בהתחלה. אני כ"כ מזדהה..... מחכה כבר לחורף!
    כרגיל, יצירות נהדרות!
    מחכה להזדמנות הבאה להכנה....

    השבמחק
  12. הי,
    כרגיל מאלף!!!!!!
    למתחילים, הדגיגונים מבצק פיסולי? כמה זמן אפשר להכין מראש?

    השבמחק
    תשובות
    1. מה זה בצק פיסולי?
      הם עשויים מבצק סוכר צבוע בתוספת מעט CMC. אפשר להכין זמן רב מראש, לייבש ואז לשמור במקום חשוך.

      מחק
  13. מדהים! אין גבול ליצירתיות!

    השבמחק
  14. טוב , קודם כל מעורר הזדהות (עם שתיכן - סוג של פיצול אישיות קל שאני חווה בקיץ) וחוץ מזה - מקסים , מקסים!!

    השבמחק

  15. מושלם!!!
    מפת השולחן מנייר או מבד?
    היכן משיגים מפיות תואמות?

    השבמחק
  16. איך מכינים קאפקייקס?

    השבמחק
  17. נראה פשוט מדהים ומושלם. גם אני אישית לא יכול לעמוד בחום הנוראי הזה.
    אין ספק שהמזגן פתח לכן את היצירתיות ++ :)

    הבלוג מקסים ומתוק כמו מה שאתן עושות
    המון הצלחה

    שי | אומנות המיזוג

    השבמחק
  18. הי,
    הבלוג מהמם והיצירות מדהימות. הלוואי והייתי יכולה לקחת חלק בזה!
    האם תוכלו לפרט במה ציפיתן את העוגה ומאיזה חומר עשויים הפרחים?
    ניסיתי חומרים שונים ובסוף נשברתי וציפיתי בבצק סוכר, את השושנים הכנתי מרויאל אייסינג, אבל שלכן הרבה יותר יפה.
    אשמח ללמוד.
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שרון,
      העוגה שבתמונה מצופה במרנג. אפשר לעשות את הציפוי גם עם קצפת משמנת מתוקה או בקרם יותר יציב משמנת מתוקה ופודינג.
      הפרחים מבצק סוכר.

      בהצלחה!

      מחק