03 יולי 2012

סוסים דוהרים



הקטן היה בן 3 כבר לפני למעלה משנה, ומשום מה קולות הסוסים הדוהרים ממשיכים להדהד באוזניי.
בהתחלה חשבתי שאלה רק קולות הילדים הצוהלים, והנחתי שזה רק עניין של זמן. ואז זה היכה בי  - הקולות שאני שומעת הם כבר לא רק של הילדים, אלה בעיקר אלו של האמהות. האמהות היוצרות.
אז במשך שנה שלמה הוכחתן, במייל אחר מייל, שאתן באמת רוצות את ה"מתכון" הזה, ותודות לאילאיל המדרבנת הנה הוא לפניכן.
ואני תמיד אומרת שאם עוד מישהי עושה את זה הרי זו ההוכחה שאני לא המטורפת היחידה, אז תודה רבה!
איך מכינים סוס על מקל:


החומרים הדרושים
2 פיסות בד בגודל 30x50 ס"מ (בשביל הראש)
4 פיסות בד בגודל 25x25 ס"מ (בשביל הרעמה)
מילוי אקרילן
כפתורים לעיניים
סרטי בד לרתמה
דבק בד

מקל של מטאטא חתוך לאורך מטר
הגזרה - כאן



לוקחים שתי פיסות בד שמתאימות לגודל של הראש, מצמידים אותן אחת לשניה כאשר החלקים המודפסים של הבד פונים אחד כלפי השני, מצמידים את הגזרה ומסמנים מסביב. גוזרים כס"מ רחוק יותר מהסימון.


לוקחים את הבדים של הרעמה, מניחים אותם בערימה, מסמנים מסביב לגזרה והפעם גוזרים בדיוק על הקוים.


מניחים את 4 הבדים של הרעמה בין שני הבדים של הראש, לפי הסימון שבשרטוט, ותופרים על הקוים. משאירים פתח למטה.


הופכים, וגוזרים את הרעמה לרצועות



ממלאים, מדביקים עיניים, מצמידים למקל של מטאטא, רותמים, ויוצאים לרכיבה פרועה ;-)









לא מצליחים להריד את הגזרה? שילחו לי מייל ואשלח אליכם.

35 תגובות:

  1. אני עוד לא נרגעתי מהפעם כהראשונה שראיתי אותם אצלך, משוגעת!!! תודה רבה על השיתוף, רק שאלה קטנה- איפה חתכת מקלות מטאטא אורך הרצוי, ובכלל איפה הכי נכון לקנות כמות של מקלות?

    השבמחק
    תשובות
    1. http://moni-shlomo.dpages.co.il/
      הם גם יחתכו לך אותם לאיזה אורך שתרצי :)

      מחק
  2. הם מקסימים. הלוואי והייתי מספיק מוכשרת לעשות להם אחים :-)

    השבמחק
  3. אלופה את ! תודה רבה!

    השבמחק
  4. אליפות! תודה על השיתוף!!!

    השבמחק
  5. אני מבינה שהשיגועים שלי בפורים דירבנו אותך LOL

    הבת שלי נהנת מהזברה שלה עד היום, ומספרת בכל הזדמנות, זה אמא שלי הכינה..אמא שלי!

    השבמחק
  6. פשוט מקסימים, שאפו

    השבמחק
  7. מעולה....מאז הפוסט לפני שנה אני כל הזמן מהרהרת בסוסים אלה!!!

    השבמחק
  8. נהדר! פשוט, מקסים ויפה כלכך!

    השבמחק
  9. וואו!! תודה רבה על הרעיון וההדרכה, !!!

    השבמחק
  10. איזה יופי, ממש מדגדג לי בקצה האצבעות (אבל אני בעבודה..) איך מחברים את הריתמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אופס, איך פספסתי את זה ;-)
      עם דבק בד.

      מחק
    2. זהו, בוצע כפול 3 (גם לאחיינים שתהיה חברה טובה), אבל הראש כל הזמן יוצא מהמקל.. מעורב שם איזה דבק בתהליך?

      מחק
    3. יעל, אני לא השתמשתי בדבק אבל קשרתי את הראש למקל ממש ממש חזק. אבל ממש חזק. תנסי ללפף מספיק סרט בסגירה, וקשרי חזק-חזק. אם זה עדיין לא מספיק חזק או שאת מרגישה צורך לחזק עוד יותר, מרחי מעט דבק על המקל במקום החיבור ואז לפפי סרט על הבד. אחרי כל זה אין סיכוי שמשהו שם יזוז ;-)

      מחק
  11. פשוט מדהים!!! מתמוגגת בכל פוסט ((-:

    השבמחק
  12. את מדהימה!!!!!!
    איזה מזל שזה תפור וכאן אני לא מתימרת אפילו לנסות.
    מזל שזה לא עוגיות כאלה, עוד הייתי מנסה להכין אותן...
    סופשבןע נעים מוכשרת אחת♥

    השבמחק
  13. מעולה!!! עוד משימה נוספה לרשימת הקיץ (הכמעט מלאה..), נראה לך שיתנו לי להעביר סוס בשדה תעופה?? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה טובה!
      למה לא בעצם?
      מקסימום תעבירי רק את הראש שלו וחברי בחזרה למקל אחרי שתחזרי :)
      נשיקות!

      מחק
  14. איך בדיוק מחברים את הרתמה באיזה אופן... הבנתי שבעזרת דבק אבל את הטכניקה לא(): אני קצת לקויה.....

    השבמחק
    תשובות
    1. הסתכלי, לפי התמונה. קודם מסביב לאף, ומדביקים, אח"כ מתחת לרתמה שמסביב לאף - מסביב לראש ומדביקים בקצוות, ואז בדיוק באותו אופן עוד אחד, אבל יותר ארוך, בשביל שיהיה משוחרר לאחיזה.
      בהצלחה!

      מחק
  15. משגע!!!
    יופי של רעיון וצילומים.
    התמוגגתי!
    תרשו לי להמליץ להוריד את הכיתוב המעצבן של אישור התגובה.
    אפשרי לביטול וקל יותר להגיב.
    בלוג מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. רויטל, תודה שהפנית את תשומת ליבנו. אפילו לא ידענו שזה פעיל.
      בוטל לאלתר.
      תודה רבה :)
      נשיקות

      מחק
  16. היי! מקסים מקסים מקסים!!! מאיפה משיגים מילוי אקרילן?
    האם את יודעת איפה ניתן למצוא גזרה לאותיות? חשבתי להכין משהו דומה עם אותיות...

    השבמחק
    תשובות
    1. מילוי אקרילן - בנחלת בניימין או בחנויות יצירה.
      לגבי האותיות, נסי להריץ חיפוש על Stuffed Letter pattern.

      מחק
  17. היי, בלוג מקסים!!! יצירתיות מדהימה ומעוררת השראה!!וגם הביצוע מושלם! ישר כוח! האם את גם מעצבת אלבומים? אפשר להעזר בך?

    השבמחק
  18. הי, תודה רבה על השיתוף ב"מתכון"! יצא נהדר! לקראת הקיץ והשהייה בבית ובמזגן שמחתי להכין לבנים שלי שני סוסים, אחד לכל אחד כמובן. יצא מקסים וסחף תגובות נלהבות מכל המשפחה!
    יש לי גם תוספת קטנה למען שלום בית ושלום הילדים- בקצה השני של המקל הוספתי עוד חתיכת ספוג שאותי "הלבשתי" בבד וקשרתי בסרט. מה לעשות שאצל הילדים שלי גילינו שמקל חשוף יכול להיות מפגע בטיחותי אז גם לזה יש פתרון יצירתי! אשלח לכן תמונות במייל... תודה :-)

    השבמחק
  19. וואו איזה מגניב!
    אני עכשיו מדפדפת אחורה בכל הבלוג...
    סביר להניח שאשתף את מה שאכין מפה(: בhttp://tastymode.blogspot.co.il/

    השבמחק
  20. הי ,

    אני שמרתי את ההדרכה וחיכיתי להזדמנות שתהיה לי למי להכין .

    תודה עבור הדרכה כל כך מוצלחת ביום שישי הקרוב עוד ילד יהיה מאושר .

    רציתי לצרף תמונה אך לא מצאתי אפשרות כזו .

    תודה
    נורית

    השבמחק
    תשובות
    1. נורית, תודה על העדכון! כיף לדעת :)
      מוזמנת לשלוח לי תמונה למייל.

      מחק
  21. שלחתי לפני כמה ימים .

    אני בדרך להכין עוד אחד .

    תודה

    נורית

    השבמחק
  22. מתאים בול למסיבת יום ההולדת בחווה של הילדון שמגיעה בקרוב! מזל ששמרתי את הלינק עוד מלפני שנולד :-)
    איך מכינים את הרתמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :)
      מסרט בד כמו שרואים בתמונה, פשוט מדביקים. אחד מסביב לחלק הקדמי של הפנים.
      אחד מכניסים מתחת כמה שיותר באמצע צמוד סביב הראש מהצד האחרוי, ועוד אחד באותו אופן אבל שהחוט יהיה ארוך ולהשאיר רפוי.

      בהצלחה!

      מחק