23 יולי 2012

ברווזונת בת שנתיים




לפעמים אני שואלת את עצמי לאן נעלמה הפשטות.
עוד הודעה בפייס: "תשרייני את חמישי בערב, יש מכירה."
"איפה הפעם?"
"מה זה משנה?"
אוי הברוך... "נוסעים רחוק, אה?"
"יש מצב..."
נסענו. רחוק. רחוק מתל אביב בכל אופן.  
היו שם נשים. מ-ל-א נשים. בלי גברים. רק נשים. נו בטח, אולי אם היה שם איזה גבר אפשר היה לשמוע את קול ההיגיון.  
אה כן. הוא היה שם. עמד ומכר קשים בשקל... והמון נשים עמדו בתור כדי לקנות חבילות של קשים. קש בשקל...
מצאתי לי כסא נמוך והתמקמתי. צופה מגובה הרצפה על שאון הנשים הרוכשות ולא מאמינה למראה עיני. כמה כבר אפשר לקנות???
ואז היא חזרה. כולה מחוייכת מאוזן לאוזן. כל כך מרוצה מעצמה – כאילו הרגע הצליחה לסגור את עסקת חייה.
"מה כבר קנית?"
"מה כבר לא קנית?"
"את הכל! לא קניתי את הכל! נו באמת, מה קנית?"
"לא חשוב"
"תראי לי"
"עזבי את תצחקי עליי"
"ברור! אני רק רוצה לדעת על מה... מה? מה זה? קנית את הקשים בשקל??? אבל, אבל, למה?..."
"כי לאפרוחה יש יומולדת?"
"תגידי, את באמת מאמינה שזה מה שהילדה שלך תזכור מהיום הולדת שנתיים שלה?..."
"כן. ברור. זה ועוד כמה דברים... ואם היא לא תזכור, אני אדאג שיהיו כמה תמונות שיזכירו לה."




















בשביל מסיבה צהובה מגעגעת שכזו, תצטרכו:
צבע מאכל צהוב לימון
סט חותכני עוגיות - עיגול
תבנית עוגה בצורת קאפקייק
סוכריות מזרה
טושים אכילים - אדום ושחור
סט חותכן וטקסטורה - בלוסום
חותכן קפיץ פרח


קשים מנייר
גרילנדה צהובה מנייר
סכום חד פעמי צהוב
מפיות נייר צהובות


ותודות לליהי היקרה ממותק בוטיק סוכר ולדנה המקסימה מפארטי-סט.



79 תגובות:

  1. אין דברים כמוכן!!
    אתן כאלו מוכשרות ונותנות תשומת לב לפרטים הכי קטנים
    כמו הברווזים בבקבוקים! מקסים :))

    השבמחק
  2. הו..קש בשקל..
    ולגבי ההפקה : אם לא הייתי מתאהבת בכן באותו ליל מלילות מטרנה בחסות ליאת ו.ב.
    הייתי מקללת עכשיו בשם כל הידיים השמאליות .
    מזל טוב

    השבמחק
    תשובות

    1. כן ירבו לילות מטרנה שכאלה! היה לנו שווה ;-)

      מחק
  3. זה היסטרי! ואני ממש הולכת לגנוב לכן רעיונות מכאן!
    אגב, רק הרגע גיליתי שאתן שתיים....תמיד זה היה כך?
    נהניתי מאד מאד מאד!!
    מחכה לפוסט הבא.....

    השבמחק
  4. את לא נורמלית, באמת! מה זה הדבר המעלף הזה? מהמם! ואם היא לא תזכור, כל בנות ישראל הקראפטריות יזכרו, גם טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה שאני אזכור זה שלא היה לי וואשי טייפ צהוב!
      ;-)

      מחק
    2. הגזמת! יש בחנות אצלנו!
      אבל מה זה חשוב? זה מושלם גם ככה.

      מחק
    3. באמת?? איך אני לא יודעת מזה???
      מתייצבת מיד!

      מחק
  5. מהמם!!! כל כך שמח בעיניים. אני שוקלת לעשות על טהרת האפרוחים.. בכל זאת בקרוב הלולי בן שנה....

    השבמחק
  6. לא יודעת, מאז שגיליתי שאתן שתיים, עולמי התהפך....אני כל כך בודדה פתאום, יחידה, חד-בלוגית...זה כל כך לא פייר.
    כי אם הייתה לי שותפה, בטח גם אצלי בבלוג היו כאלה ימי הולדת מהממים, עם ברווזים, ואוכל מהמם, ובלונים, אין לי את כל זה רק בגלל שאין לי שותפה, זה הכל.
    אני אשב פה ואגעגע מקנאה (בפינה, לבד, על אחריותכן...)

    השבמחק
    תשובות
    1. שאשלח לך כמה ברווזוני אמבטיה קטנים שיארחו לך לחברה שם בפינה?
      פשוט פתאום הבית שלי מוצף כאלה, משום מה.
      ואני כל רגע דורכת על אחד שמשמיע קול צפצוף מסכן כזה, של ברווזון קטן ודרוך...
      כל מה שהם רוצים זה פינה אחת שקטה שבה אף אחד לא ידרוך עליהם.
      גם אני רוצה פינה כזו.
      ממממ... אז כמה מקום אמרת שיש לך שם?

      מחק
  7. מדהים!! כל מה שנותר לי להגיד זה: וואו!

    השבמחק
  8. מהמם !! כל הפקה שלך פשוט חלום!

    רציתי לשאול בקשר לאחת התמונות שמופיעה בה כפית צהובה ועליה כדור לבן ופרח צהבהב האם את הכנת לבד את הכדור בעזרת תבנית כדור? אם כן אשמח לדעת מאיפה קנית תבנית כזו כי אני מחפשת ולא מוצאת בחנויות אפייה.

    תודה מראש !

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמה,
      לא הכנתי בעצמי (יש גבול לסבלנות שלי ;-))
      קניתי כדורים ריקים של ולרונה בספייסס ורק מילאתי אותם.

      מחק
  9. תודה רבה על התשובה הזריזה !

    השבמחק
  10. רק רציתי להגיד שהיה ממש כיף לראות אתכן באירוע של מטרנה, ואם הייתי קצת פחות ביישנית הייתי ניגשת באופן אישי להתעלף עליכן! באמת באמת שאין דברים כאלה... מהממות. תענוג לעיניים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה, פעם הבאה אל תתביישי! תיגשי! את לא יודעת כמה משמח אותנו לפגוש קוראות "אמיתיות" שלנו - עד עכשיו מבחינתנו כל התגובות כאן זה פיברוק של החברות שלנו שמפרגנות לנו :)
      שלא לדבר על האגו טריפ - את יודעת, במצבנו כבר לא מתחילים איתנו כל יום ברחוב... ;)

      מחק
  11. דייי! שרית, זה מעבר ליכולת שלי להגיב לדבר הזה.
    נדירה את...

    השבמחק
  12. איימי אטלס - מאחורייך!

    השבמחק
  13. איימי אטלס - מאחורייך!

    השבמחק
  14. מהמם , תמים ושובה. - מחכה כבר לפוסט הבא...

    השבמחק
  15. שוב עושות לי חלועשס...
    מושלם!
    (יש לי יומולדת 5 להפיק - רוצה?... רגשות נחיתות זה פה)

    השבמחק
  16. אללי. אנחה...
    איזה יופי. מושלם שבא לצלול!

    השבמחק
  17. מושלם,מדהים מהמם....
    מאיפה רכשתם את תבנית הקאפקייק הגדולה?

    השבמחק
    תשובות
    1. במותק כמובן.
      לא מצאתי באתר אבל יש בחנות, ואפשר גם לעשות הזמנה טלפונית.

      מחק
  18. זה מקסים!!!!!!
    איזה צבעים משגעים!!

    השבמחק
  19. לא מזמן הכרתי את הבלוג ומאז כל מי שמתקרב אלי ברדיוס של 100 מטר זוכה להציץ לי לטלפון לראות את הגירפה המהממת ואת הסוסים הדוהרים...איזה מדהים!
    אם הברווזונת שלך מבינה עניין היא תבקש שידור חוזר גם ליום הולדת 20...

    השבמחק
  20. משגע, פשוט מדהים, אין מילים. את מוכשרת כל כך ונותר רק להתמוגג מהתמונות.

    השבמחק
  21. הברווזים שצפים בבקבוקי המיץ פשוט גאוניים! מושלם
    קרן

    השבמחק
  22. כרגיל מדהים!!! ומעורר השראה...

    השבמחק
  23. מדהים מדהים,בא לי רק תירוץ להרים הפקה כזאת! והקשים האלו....כל כך יפים! וכל כך יקרים......! אין כאלו בזול יותר איפשהו בארץ?
    אלינור (:

    השבמחק
  24. ורק אני תוהה מאיפוא מצאתם כל כך הרבה ברווזי גומי מגעגעים? סחרחורת קיבלתי מיכן...

    השבמחק
  25. מושלמת אחת! שוב עשית את זה...

    השבמחק
  26. והתגובה הזאת מוקדשת לסתיו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יא! תודה רבה! נשיקות

      מחק
  27. יש עוד משהו לומר חוץ מ....
    מושלם???!!!

    השבמחק
  28. פשוט מושלם!!! כל פעם שנכנסת לבלוג מתרגשת מחדש. רציתי לדעת מאיפה בקבוקי השתיה. מחפשת המון המון זמן כאלה. תודה מראש. ומחכה לפוסטים נוספים

    השבמחק
    תשובות
    1. פני, הבקבוקים ממקס ברנר. קניתי אותם פעם עם שוקולד בפנים. נגמר השוקולד, נשאר הבקבוק...

      מחק
  29. כבר לא יודעת מה להגיד... אין ל הכישרון הזה!
    מ-דהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  30. מדהים מדהים מדהים כמו הכל פה!!!!
    ואני שואלת, איך קושרים בלונים כך שיעמדו כמו קשת???
    תודה!

    השבמחק
  31. כל פעם מחדש אני מתמוגגת מההפקות שלכן!!!!
    אני חייבת לציין שאתן הייתן ההשראה ליום ההולדת של הבנים השלי!!!! ובזכותכן למדתי לערוך יום הולדת מיוחד במינו- תודה!!!( את המחמאות חלקתי איתכן:)))
    ועכשיו לפינת הלמידה עוגיות הברווז, איך ומה?:)))
    קרן

    השבמחק
    תשובות
    1. קרן,
      עוגיות חמאה, חותכן בצורת ברווזון, בצק סוכר צהוב, חותכן בצורת ברווזון ;-)

      מחק
  32. מה המתכון שלכןלעוגת שוקולד ולקאפקייקס?
    תודה

    השבמחק
  33. מהמם
    כל הכבוד לכן, כל אחת מכן מדהימה בתחומה.
    יש אפשרות לפוסטים קרובים יותר?
    רוית

    השבמחק
  34. אהלן,
    קודם כל - מרשים ביותר!
    דבר שני, מהיכן הבלונים העגולים? אני מנסה לחפש כאלו כבר הרבה זמן.. אשמח לתשובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שלי,
      הבלונים מכאן:
      http://www.shopsweetlulu.com/category/Balloons/c9
      אפשר למצוא גם באיביי.

      מחק
    2. חבל שאין כאלו בארץ.

      תודה רבה :)

      מחק
  35. האתר שלכן מדהים והדברים מגניבים ממש, אני מתה לנסות חלק מהדברים ולעשות אותם למשפחה ולחברים שלי.
    חבל רק שאין יותר הסברים ומתכונים, כי אני בת 17 בלי יותר מדיי ניסיון אבל עם המון רצון.. אם תוכלו בהמשך להרחיב יותר על איך ומה צריך אני אשמח

    בכל מקרה הבלוג שלכם חמוד ממש, התלהבתי מכל דבר :)

    השבמחק
  36. מאז שגיליתי אותכם רק מחכה לאירוע .... איך הכנתן את הכפות של השוקולד המסתם רק את השוקולד? או הוספתם משהו? ואיך שמתם שזה בצורה כל כך אסטתית מבלי שינזל ? (אני רוצה להכין היום) תודה אין כמוכן...

    השבמחק
    תשובות
    1. רק להמיס, לפזר סוכריות ולהכניס למקרר.
      בהצלחה!

      מחק
    2. אין עלייך איזו תשובה מהירה תודה רבה!!!!

      מחק
  37. שלום , הבלוג שלך פשוט מדהים!
    רציתי לדעת איך עשית את העציצים האלה עם הפרח הצהוב בפנים?
    מהמם!

    השבמחק
  38. הי,
    בלוג מדהים
    תמונות יפהפיות.
    מפיקה לבת שלי יומולדת שנה בעוד שבועיים וחצי בקונספט ברווזונים - חיפשתי ברשת ומצאתי את הבלוג המטורף הזה!!
    שאפו. כמה השראה קיבלתי :) תודה רבה
    שאלונת - מאיפה הברווזונים הקטנים שבתוך הבקבוקים?
    ושאר הברווזונים?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי קארין,
      חלק מהברווזונים נקנו באטסי, את הברווזונים שבתוך הבקבוקים קניתי באחת החנויות צעצועים בשוק הכרמל, אלה פשוט ברווזוני אמבטיה קטנטנים.

      מחק
    2. תודה רבה!
      היומולדת עוד שבועיים ואין לי זמן להזמין מחו"ל.
      אנסה לקפוץ השבוע לשוק הכרמל.
      אם "נתקעת" עם המון ברווזונים... אני אשמח לקנות ממך.
      את כולם!!!
      (0545650175)

      מחק
    3. הי קארין,
      הצלחת למצוא ברווזונים קטנים????
      הפעם אני אשמח לקנות ממך - אם מצאת.

      מחק
  39. היי איך עשית את העציצים?

    השבמחק
  40. הי בנות , מעוניינת לדעת מה זה המילוי הלבן שבתוך הכוסות השקופות. מחפשת פיתרון למלא כלים קטנים במילוי לבן. תודה

    השבמחק
  41. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  42. מתכונים, פליז................

    השבמחק
  43. טוב תקשיבו! בלוג הורס! אתן מוכשרות בטירוף!!! אותי כבר קניתן...
    מורן, הכלבו, ברודצקי 15. (קש בפחות משקל...)

    השבמחק
  44. הי, לבן שלי יש יום הולדת ורציתי להכין לו עוגיות בצורת חיות ולקשט. המתכון שיש לי לא נוח לעבודה. יש לכן מתכון טוב לעוגיות?

    השבמחק
  45. פשוט מקסים!!!!! נתקלתי בבלוג המקסים שלכן כבר לפני יותר משנה ואני יכולה להגיד שאתן הראשונות שעוררתן בי את ההתרגשות מהפקת ימי הולדת מגניבים ומושקעים שכאלה :-) אז אחרי שבשנה שעברה הלכתי על אדום/ לבן, השנה בא לי לקבל השראה מהברווזונת ולהכין לילדתי שחוגגת שנתיים יום הולדת בקונספט צהוב מגעגע. אז אני שואבת השראה מהפוסט הזה ומרשה לעצמי להעתיק רעיונות ולשאול מאיפה מפת השולחן המתוקה הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיכל,
      המפה מבד שקניתי בנחלת בניימין.
      בהצלחה!

      מחק
    2. תודה רבה! איך לא חשבתי על נחלת בנימין :-)

      מחק
  46. כפיות שוקולד - הן לא נמסות במהירות כשהן לא בקירור?

    השבמחק
  47. היי שרית
    אני מעוניינת להכין עוגת קאפקייק ענק ל cake smash לחיפושית (שלי לא ברווזונת:) הפרטית שלי . הקונספט דומה רק באדום :)
    האם השתמשת בתבנית של WILTON בשני חלקים ורק מרחת על זה קצפת?
    האם כושית רגילה תתאים? (כוס קמח, כוס שוקולית, חצי סוכר, 5 ביצים וכו...) או שכדאי משהו יותר יציב עם חמאה ושוקולד? (זה גם יותר מלכלך אז מתאים ל cake smash)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      כן, זה רק קצפת מלמעלה. נראה לי שכל עוגה בחושה תתאים.
      אם אני זוכרת נכון אז פה זו בכלל הייתה עוגת דבש...
      מזל טוב!

      מחק