22 ספטמבר 2012

כתבו עלינו בעיתון!




אז זהו, כתבו עלינו בעיתון. וזה לא סתם – זה כי מישהי שם במערכת שמעה עלינו, ומכיוון שלא, אנחנו לא מכירות שם אף אחד, היא כנראה שמעה עלינו מכם. אז רצינו להגיד לכם תודה.
תודה שקראתם
תודה שפרגנתם
תודה שהגבתם
תודה על כל לייק
תודה על כל האהבה שהפגנתם
תודה לילדים שלנו שתמיד מספקים לנו השראה
תודה לבני הזוג שלנו שמעודדים ותומכים ללא הפסקה
פשוט תודה!






אז איך מכינים עציצי קאפקקייקס מהממים? אה, בשביל זה תצטרכו ללכת לקנות מעריב. כן, זה של אתמול. מוסף סגנון, עמ' 42 ;)
נחזור אחרי החגים עם שלל קשקושים והגיגים ובינתיים שנה טובה וחתימה טובה.
אוהבות
שרית וסתיו פטל



34 תגובות:

  1. מגיע לכן!!! אחד הבלוגים שאני הכי אוהבת.... מחכה לכל פוסט (-:
    כל הכבוד!

    השבמחק
  2. מקסימות!! תודה על שאתן אתן.

    השבמחק
  3. הכתבה מקסימה ומפרגנת.
    שמחתי להיתקל בה, כקוראת קבועה.
    מגיע לכן.

    השבמחק
  4. בדרך כלל לא מגיבה, אבל הפעם הייתי חייבת.
    קראתי את הכתבה ולא רק הבלוג שלכם מקסים, ואני מחכה לכל פוסט שלכם, ולכל תמונה, ולכל הגיג. אלא גם אתן מקסימות.
    ותודה שאתן כאן.
    איילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. איילה, איזה כיף לקרוא, מקסימה!

      מחק
  5. איזה יופי!!! באמת אחלה בלוג - כל הכבוד.
    מחכה כבר לרעיון הבא שלכן....
    שנה טובה

    השבמחק
  6. בזכות הכתבה התוועדתי לבלוג המקסים, והתאהבתי...

    השבמחק
  7. כשמגיע מגיע.
    ואמנם לא באותם סדרי גודל אבל- לפני כמה דקות פרסמתי וסט עם קישור אל הפוסט הקודם שלכן, מכיוון שהכנתי את עוגיות הדגים המצוינות שלכן.
    תודה על פוסטים מקסימים ומעוררי השראה ושנה טובה
    רחלי
    נ.ב.
    הלינק בחתימה שלי הוא לבלוג הקודם. הפוסט שפרסמתי (אם מעניין אתכן) הוא בלינק הזה: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2387564

    השבמחק
    תשובות
    1. סתיו, שמעת? העוגיות שלי מצויינות! שמעת??
      ורחלי, תודה שטרחת להכין, יצא מקסים! גם כל שאר הדברים! כיף לראות:)

      מחק
  8. אתן מקסימות ורעננות ומתוקות
    ושרית את מבחינתי לגמרי סלבס אז זה שאת עונה לי למיילים כשאני מפציעה עם שאלות זה ככ מרגש(באמת!!)
    כל הכבוד על הכתבה!

    השבמחק
  9. מגיע לכן!!! אתן אחד הבלוגים שאני הכי נהנת לקרוא!!!
    ואפשר לשים את התמונה של הכתבה בגדול כדי שנוכל לקרוא גם מה רשמו? :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אבדוק איך אפשר לעשות את זה. בינתיים את מוזמנת לשלוח לי מייל ואשלח לך את הכתבה בחזרה.

      מחק
    2. העלינו את הכתבה לפייסבוק. אפשר לקרוא כאן:
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.419594298099717.95824.138150832910733&type=1

      מחק
  10. ראיתי וקראתי! והייתי גאה בעצמי שאני כבר מכירה אתכן :)
    לגמרי מגיע לכן!

    השבמחק
  11. כבוווווווווווד!!!!!!!!!!!!! איזה יופי!!!!! ושתיכן נראות כרגיל נפלא!
    XXXXXXXXXXXXX

    השבמחק
  12. אתן מקסימות!!!! כל הכבוד!!!

    השבמחק
  13. אתן מתוקות ממש! שתהיה לכן שנה נפלאה ,מלאת יצירה והגשמה! נהנת מכן.

    השבמחק
  14. יש לכן בלוג מהמם.
    אתן מדהימות וכדאי שכולן יכירו אתכן.
    מאוד אוהבת לקרוא אתכן, מחכה בשקיקה לפוסטים, ואפילו מנסה חלק מהדברים.
    רוית

    השבמחק
  15. יא, איזה מגניב, ואיזה תמונה חמודה....
    כבוד, בהחלט כבוד.

    השבמחק
  16. נהדר להתחיל כך את השנה! נתקלתי בכתבה, התרשמתי, רצתי לחפש את הבלוג באינטרנט, קראתי כמעט את כולו, נהניתי. מ א ו ד נהניתי! מקסים, מקסים, מקסים!!! מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים... ותודה על הכיף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הפידבק המפרגן ציפוש! מקוות שתהני גם מהפוסטים הבאים :)

      מחק
  17. כשמגיע, מגיע! בלוג מהמם ושתי כישרוניות! הקסם שלכם ממש עובר דרך הבלוג! תנו לנו עוד ועוד (-:

    השבמחק
  18. כל הכבוד!!!! מגיע לכן בענק!!!!
    זה הבלוג שאני הכי אוהבת בעולם!!!

    השבמחק
  19. אוי זה לא הוגן... מי שגילתה את הבלוג אחרי הפרסום בסגנון (ולא דרך העיתון) לא תדע לעולם איך מכינים את עציצי הקאפקייקס?

    השבמחק
  20. הכל מהמם ומקסים.
    יש לי שאלה מאד בסיסית? מה המתכון לציפוי של הקאפקייקס, והאם יש הוראות מיוחדות לאחסון/קירור כדי שזה יצא מושלם כמו בתמונה? וגם - באיזה צנטר השתמשתן בציפוי לקאפקייקים בכתבה הזו?
    המון המון תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אמא :)
      המתכון לציפוי כאן: http://misspetel.blogspot.co.uk/2011/08/blog-post.html
      אם תרצי שיהיה אפילו עוד יותר יציב - השמיטי את המרשמלו.
      השתמשנו בצנטר כוכב.

      מחק