08 נובמבר 2012

משפחה בחופשה

בפעם הראשונה שהעזנו בכלל לנסות, היינו זוג עם זאטוט כמעט בן שנתיים. ביקשנו ואפילו קיבלנו חדר באגף שקט הפונה לים. בבוקר התעוררנו לקול הגלים המתנפצים, האוכל היה מעולה, והקטן - לא רק שישן פעמיים ביום גם נרדם בקלות בשמונה בערב. בקיצור, חלום!

חזרנו שוב. מצויידים בזאטוט נוסף וגם זוג חברים אמיצים עם שני ילדים. משתוקקים ומצפים לחופשה חלומית נוספת.

הפעם מסתבר כבר קוטלגנו אחרת ומשום מה שיכנו אותנו באזור המשפחות.

מה? מה לעזאזל אנחנו עושים שם? איך הגענו לשם? בוודאי נפלה טעות!

מיהרנו חזרה לקבלה (יא איך אני אוהבת להחליף חדרים!) והסברנו: אנחנו ביקשנו במיוחד לחזור לאזור ההוא, הטוב, השקט, הנעים, בלי צעקות של ילדים. הם היו מאד אדיבים ונעימים, הבינו שמדובר בזוג מכחישים שחושבים שהם עדיין צעירים ולא מבינים שהם הרבה יותר קרובים ל-40 מאשר ל-20...

כדי להמחיש את הנקודה הם הוציאו מפה ושם ראינו את החלוקה – חצי מהמקום מיועד לזוגות וחצי למשפחות. הצד של המגניבים והצד של העייפים. מעולה! הבנתם אותנו – אנחנו במגניבים! ההם הצביעו על שני הקטנים שלא חדלו להוציא אנרגיה מהרגע שפירקנו אותם מהמונית ופסקו: אתם משפחה!

ובהחלט היינו משפחה. כל ערב התחננו בפני הזאטוטים לשווא לקצת מנוחה.
עד שנזכרנו איך זה עובד: בשבילם נגמרה החופשה. כמו בבית ארוחת ערב ב-6:30 והופ לעגלה, טיול קצר, סיפור ועוד שיר ובשמונה אפס אפס כולם ישנים! סופסופ ישבנו ואכלנו ארוחת ערב של מבוגרים...

העוברים והשבים, המומים ממראה ארבעת העגלות השקטות, היו מבסוטים בשבילנו, סוף סוף הם קצת נחים...

ומה שבכלל עניין את קרן זה איך הכנתי את השמיכות המהממות של הילדים... "זו לא אני, את יודעת, זאת שרית..."

הכנת שמיכות פיקה קייציות ב-3 צעדים
שלב ראשון – מתקשרים לשרית ומבררים
"איפה קונים פיקה לבן?"
"בחנות בדים"
"אה יופי. איפה זהיוצא בדיוק?"
"יש בנחלת בנימין כמה חנויות. למה? מה את צריכה?"
"אה, סתם, אני רוצה להכין לבנים שמיכות קטנות לקיץ – לפעמים קריר בערב כשיוצאים"
"אה, רעיון טוב, בהצלחה!"
"תודה!"

שלב שני - ממתינים שבוע בסבלנות ושוב מתקשרים לשרית
"את קופצת במקרה בקרוב לנחלת בנימין?"
"ברור"
"תוכלי להביא לי בדי פיקה לבן בבקשה?"
"בטח!"
"תודה רבה!"
שלב שלישי – שוב ממתינים בסבלנות. כשהצלצול המיוחל מגיע עונים בחינניות:
"הבאתי לך בדים, מה את רוצה לעשות איתם?"
"אמרתי לך, לתפור שמיכות קטנות יפות כאלה, אולי עם השמות של הילדים – לא משהו מסובך..."
"כן, בטח... איך את מאייתת איתי באנגלית – עם או I?...

ומה נראה לכם? שלילדים שלה היא תסתפק בשמיכות פיקה פשוטות?
חלילה!
לילדים שלה - פחות מפאף-קווילט לא נכנס למיטה...













55 תגובות:

  1. וואוו! הילדודס הולכים להתפנק
    עם השמיכות בסופ"ש החורפי הקרוב :))
    מהמם!!

    השבמחק
  2. מעלף!!!!!! איזה יופי. (בדברים כאלה יש לי 2 ידיים שמאליות.)

    השבמחק
  3. מהמם!!! התמונה האחרונה הורסת (:

    השבמחק
  4. התמונות מהממות. לצערי ולצערם של שאר בני הבית ההתמחות שלי היא בלהסתכל על דברים יפים כאלה ולקנא.....(-:
    אם זאת לא גסות....מאיפה המיטה המהממת? מחפשת בסגנון כזה אבל צבע עץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ריטה,
      את המיטות קניתי מיבוא אישי. אם תתמידי בחיפוש ביד-2 אולי תצליחי למצוא :)

      מחק
  5. שמיכות מדהימות!!! את מלכה!!!

    השבמחק
  6. יש מצב להוראות הכנה?
    לפאף קווילט?
    וחוצמזה- מוזמנות לבקר גם אצלי http://tastymode.blogspot.co.il/

    (:

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה, הדרכה:
      http://www.awaitingada.com/2012/06/bubble-quilt.html

      מחק
  7. כמה מתיקות מהשמיכות המקסימות.

    השבמחק
  8. wo-wo-wow אמאלה שרית החדר מד-הים! ואני שוזפת את הקרושה רג המושלם שלך ואת המיטות המושלמות שההתמדה ביד 2 טרם הניבה לי... צריך לקרוא לחברותינו מהביתה. דחוף!

    השבמחק
  9. אה, וסתיו, לא כתבת מה היה בסוף- נתנו לכם לחפוש או לא נתנו, הזאטוטים?

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה שאת דואגת לי :) נתנו גם נתנו. היה מעולה!

      מחק
  10. וואו, שרית! הרגת אותי עם השמיכות המדהימות האלו!!!

    השבמחק
  11. ואוו, את מדהימה! פשוט כיף להסתכל בבלוג שלך כל פעם מחדש !
    יש לי שאלה קטנה, מאיפה קנית את התגים היפים של השמות? (מהפוסט של הנשיקות)
    http://4.bp.blogspot.com/-BpYZT6nTzaI/Tn9NV93NbUI/AAAAAAAAHvo/t6uVyNseTvc/s640/kisses8.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-ZkGUJ-Wk5ko/Tn9MlrIg-1I/AAAAAAAAHvg/V02Oda_aflA/s640/kisses6.jpg

    השבמחק
    תשובות
    1. נחתכו עם פאנצ'ים. זה הקטן:
      http://shop.marthastewart.com/Martha-Stewart-Crafts-Scalloped-Tag-Punch/A/B002BTWB1Y.htm

      מחק
  12. מאיפה השידה המהממת ?

    השבמחק
    תשובות
    1. נאספה מהרחוב ונצבעה מחדש :)

      מחק
  13. נפעמת כל פעם מחדש! הקנאה יוצאת פה מכל החורים :]

    השבמחק
  14. אני רק בת 22 וגרמתם לי להרגיש שחבל שאין לי תינוקות בבית לתפור להם שמיכות :)

    השבמחק
  15. מאוהבת בכן אחת אחת :) פוסט מעולה ויפה. משהו. תודה

    השבמחק
  16. איזה יופי! שמיכות מושלמות!!!

    השבמחק
  17. שמיכות מדהימות!!!
    אפשר לשאול באיזה חומר השתמשת למילוי?
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי כרית עם מילוי נעים והשתמשתי במילוי שלה :)

      מחק
  18. מטריף... איזה שמיכות.. אני בד"כ לא מגיבה אבל אתן כל הזמן שוברות שיאים ולא יכותי לעמוד מול השיא החדש.
    יש לכן אולי הדרכה לפאף קווילט?
    ריבצוק

    השבמחק
    תשובות
    1. http://www.awaitingada.com/2012/06/bubble-quilt.html

      מחק
  19. מטורף כמה שזה יפה!!!! כל כך מדוייק ושילוב בדים מושלם!1 נפלא
    שולי

    השבמחק
  20. יא, איזה יופי, מאיפה הבד? מאיפה השידה המטריפה? מאיפה השטיח? מאיפה ההדרכה איך עושים? מאיפה המיטה? מאיפה?... טוב, סתם, סתם, מטריף, ולא הגיוני בעליל, זה מה שזה, לחלוטין...

    השבמחק
  21. אני מתה לגמרי!!!!!
    שמיכות מהממות! גם אני רוצה כזו...לעצמי כמובן...
    התמונה האחרונה מהממת!!!

    השבמחק
  22. פשוט מהמם!! נראות שמיכות ממש כיפיות!!
    עושה חשק להכין גם... אפשר לשאול מאיפה הבדים ?
    תודה :)

    השבמחק
  23. עוצר נשימה!! פליז סדנא לשמיכות פאף קווילט!! בבקשה!

    השבמחק
  24. מהמם!! הכל ממש מדהים ועושה חשק ליצור.
    ואם אפשר צריכה עזרה. אני מחפשת צנצנות זכוכית קטנות (כמו אלה שממלאים בדבש) - מופיע בפוסט מיוני לדעתי. אני מאור יהודה והפכתי את כל העיר ועוד כמה טלפונים ללא הצלחה.
    תודה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      הצנצנות בפוסט הן צנצנות של גרבר. ראיתי צנצנות קטנות כאלה בספייסס, נדמה לי שיש להם סניף ביהוד, נסי שם...

      מחק
  25. בא לי ללדת שוב רק כדי לכסות בשמיכות כאלה:-))
    אפשר הוראות הכנה?
    אתן מופלאות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. http://www.awaitingada.com/2012/06/bubble-quilt.html

      מחק
  26. את לא מוכרת?? אין מצבשאני יושבת להכין כזה... וזה נירא כזה כייפי !

    השבמחק
  27. השמיכות מדהימות!!! עושות חשק עז!!
    ובכלל הבלוג שלכן יפהפה ומשמח כתמיד :)

    השבמחק
  28. השמיכות מדהימות!!!
    מה הגודל של השמיכות

    השבמחק
  29. השידה הורסת!

    השבמחק
  30. יש אפשרות לקנות שמיכה כזו?

    השבמחק
  31. שמיכות מהממות....
    הייתי שמחה לדעת איך מכינים??

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פה הדרכה להכנת שמיכה כזו:
      http://www.awaitingada.com/2012/06/bubble-quilt.html

      מחק
  32. מצטרפת לכל עניין המדהים מדהים הזה...
    :)
    את מוכרת שמיכות כאלה?
    באיזו עלות?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי נעה,
      לא, אין לנו כאלה למכירה :)

      מחק
  33. השמיכות מדהימות.
    מה הגודל של השמיכה?

    השבמחק
  34. הרגת אותי עם השמיכה, בהוראות שצרפת היא עושה רק צד אחד לא.? שלך 2 צדדים ואגב היא הרבה יותר יפה מהמקור, מושלם!!! חייבת גם!!!

    השבמחק
  35. השמיכות יפייפיות!!!
    ראיתי שעשית 2 צדדים, האם את מחברת את שני הצדדים מעבר לחיבור בשוליים או שנוצרת מעיין "ציפה"

    השבמחק
    תשובות
    1. חיברתי בתפר קטן בכמה נקודות באמצע

      מחק
  36. היי תוכלי לכתוב באיזה גדלים של ריבועים השתמשת ובאיזה צורת קיפול כדי ליצור את ה puff?

    השבמחק
    תשובות
    1. הריבועים בגודל 10x10 ס"מ,
      בהדרכה פה אפשר לראות את צורת הקיפול:
      http://www.awaitingada.com/2012/06/bubble-quilt.html

      מחק