17 מרץ 2013

חג המתנות

איך שקיבלתי את משלוח המנות ממנה נרגעתי. אבן נגולה מלבי ותחושת הקלה אדירה החלה להציף אותי. הרגשתי את הצבע חוזר לי ללחיים וחיוך בלתי נשלט החל להתפשט על שפתיי. 
היא קצת מופתעת. בכל זאת זה רק משלוח מנות, מה כל ההתרגשות? 

פסח. הרגע סגרת לי את הפינה לפסח. 

משום מה היא עדיין מופתעת. פסח? איזה פסח עכשיו? 
וה-נה נופל לה האסימון: ברגע שנגמר פורים - מתחיל מרתון פסח: נקיונות, קניות, ארוחות, מתנות...

אבל המתנות, המתנות זה ה-הכי כאב ראש. מאז שכולם סביבי קוראים את הבלוג הזה, הציפיות למתנות אכילות ויחודיות הולכות ומתרבות. 

אז פלא שהתלהבתי ממתנה כל כך מיוחדת ושווה וכל כך מעשית לביצוע?






איך מכינים?
המתכון לנשיקות מרנג - כאן
צבע מאכל ורוד בזוקה - כאן, צנתר כוכב - כאן
קופסת עץ לקפסולות קפה - פלורליס, יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח

32 תגובות:

  1. רעיון נפלא כרגיל :)
    חג שמח!

    השבמחק
  2. כמו תמיד,מדהים כמה כישרון ואיזה צילומים מרהיבים ביופיים ובזויות הצילום שלך!!!!
    דרך אגב מה המחיר של קופסת העץ?
    חג שמח

    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נורית :)
      מחיר הקופסה 90 ש"ח

      מחק
  3. איזה מקסים!
    אני עושה לאבא שלי מסיבת הפתעה 50 (ששש לא לגלות..)
    ובאמת רציתי לעשות ערימת מרנגים חמודים, רצית לדעת כמה צבע מאכל יש לשים ועל איזו כמות.
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי נעה,
      תלוי לאיזה גוון את רוצה להגיע.
      כל הנשיקות שבתמונה נצבעו באותו צבע רק בכמות שונה. הבהירים עם ממש מעט צבע, שמתי חצי טיפת צבע ל-5 ביצים, וכל פעם הוספתי עוד טיפה בשביל הכהים יותר.

      מחק
  4. מדהים כמה נקי, מדויק ויפה לעין
    איפה הצילומים נערכים ? מי מצלם לך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני, אצלי בבית :]

      מחק
  5. שרית , מושלם!! מעולם לא הכנתי מרנג וזה עושה חשק. חג שמח.

    השבמחק
  6. באלף שנים אני לא אצליח לזלף כאלה נשיקות מושלמות!
    פוסט יפהפה!
    חג שמח ::))

    השבמחק
  7. כל כך יפה!!

    השבמחק
  8. כמה יופי! מתנה שמעוררת את כל החושים.
    נתת לי רעיון וסגרת לי פינה שלא קשורה כלל לפסח. תודה :-)

    השבמחק
  9. חמוד יפה פרקטי מצחיק. אתן משהו נדיר. כיף חג שמח

    השבמחק
  10. כשרון מדהים, כ"כ נקי, כ"כ יפה.
    נהנית מאד מהבלוג.
    חג שמח!

    השבמחק
  11. תענוג לעיניים - יופי של מתנה
    שיהיה חג שמח (-:

    השבמחק
  12. אוי, זה מדהים, המעבר של הצבעים פשוט נהדר, ואני מדמיינת לי את שרית עומדת ומצלמת בשש בבוקר את הנשיקות האלה...וחושבת לעצמי שרק שתי לא נורמליות כמוכן מסוגלות לזה...תענוג.

    השבמחק
  13. מושלם! ראיתי את הפוסט הזה כבר כשיצא אבל לא שבעתי ממנו ולכן לא אמרתי כלום... רק קיוויתי שכשאני אכין נשיקות, הן יהיו כ"כ אחידות... ולכי תמצאי קופסט שהנשיקות יכנסו אליה ככה בול.
    לא. אני לא מסוגלת.
    אמשיך להזיל ריר כאן....

    השבמחק
  14. איזה יופי!! איזה יופי!! מסכימה עם החתלתולה המתוקה שמעליי - מושלם!!!
    מתנה טעימה ושימושית - מי צריך יותר מזה?

    השבמחק
  15. מקסים מקסים!
    אני מאד נהנית מהבלוג המעולה הזה ותמיד שואבת מפה השראה.
    רציתי לשאול איך הנשיקות המושלמות האלה יוצאות כאלה לבנות בוהקות? בכל הפעמים שעשיתי הן טיפה השחימו באפיה. יש איזה טריק סודי?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימית :)
      אם הן השחימו - אולי אפית בחום גבוה מדי?
      אני אופה ב-50 עד 70 מעלות למשך כמה שעות. אפיה בטמפ' גבוהה יותר תגרום להן להשחים. זה כל הסוד, אצלנו לפחות.
      שמעתי שנוהגים לשים במרנג טיפת לימון או חומץ בשביל שיהיה לבן, אבל לא בטוחה, לא ניסיתי.
      בהצלחה!

      מחק
    2. תודה על התשובה הזריזה!
      אכן אפיתי ב100 מעלות. אנסה להנמיך. כמה שעות זה לוקח בחום כה נמוך?
      שוב תודה!

      מחק
    3. לפחות 5 שעות, או פשוט למשך הלילה.

      מחק
  16. הפוסט הזה כמו כולם , מרהיב ביופיו. ניסיתי להכין מרנג בצבעים מדורגים אולם מה שקרה זה שבזמן שהלבן והורוד היה בתנור והמרנגים האחרים חיכו לתורם, כשהוספתי עוד טיפת צבע מרכל כדי לקבל את הצבע הורוד הכהה, המרנג הגיב אחרת, ושפיץ הצנתר היה נפול וכיער את הצורה....טיפים איך זה לא יקרה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. נסי להבא לערבב את הצבע ידנית בעדינות ולא במיקסר. הקצפה מהירה עם תוספות עשויה להפיל את המרנג
      השתדלי גם להשתמש בצבעים מרוכזים, שדי בטיפה קטנה בשביל לצבוע, ולא בצבעי מאכל נוזליים. אני משתמשת רק בצבעי מג'יק קולור.

      מחק