10 אוגוסט 2013

Hello, August

קיץ, חם, ודביק.
שוב.

פעם חשבנו שזה פשוט נורא לעבור את את סוף ההריון בחום הזה של אוגוסט.
אחר כך חשבנו שיותר נורא זה ללדת בעיצומו של אוגוסט.
ואז גילינו, שבעצם הכי נורא זה להיות בחופשת לידה באוגוסט.
בסוף הבנו, שהכי נורא, אבל הכי נורא - זה לחגוג יום הולדת באוגוסט!

ואני לא בטוחה יותר כבר למי זה יותר נורא, לי, או לה?

תוך כמה שנים היא פתאום תגלה
שזה לא רק שלא עורכים לכבודה מסיבה גדולה בחצר אלא מסתפקים בסלון הקטן,
שלא רק שלא מזמינים את כל העולם אלא רק את הקרובים ביותר (אלה שיסלחו לנו על הסלון הקטן),
שלא רק שאמא שלה אופה ומקטרת בלי סוף - כי המטבח הממש ממש קטן, הוא ממש ממש לא ממוזג,
אלא בעיקר שהיא חוגגת יומולדת בחופש הגדול...

עשו לעצמכן טובה - תכננו את הלידה הבאה לחורף.


















במה השתמשנו?
סט 4 חותכני פרחים
חותכן קפיץ פרח

47 תגובות:

  1. הי
    איזה כיף שחזרתן...
    שאלה :איזו עוגה זו בתוך הגליליות ? שוקולד בחושה?
    דרך אגב בומב פרחוני מהמם!!!
    שבוע נעים !

    השבמחק
    תשובות
    1. שכבות של עוגת שוקולד, בין השכבות קרם. תודה!

      מחק
  2. או שהיא תבין שהיא זכתה בפיס של אמהות. שרית וסתיו, תעשו לי יומולדת!

    השבמחק
  3. מהמם, מעלף ומזל טוב!!! (אתן עושות הדרכה של "איך לקשור סרט מושלם"???) נשיקות ולידה קלה!

    השבמחק
  4. פשוט מהמם!
    מאיפה קונים מעמדים כאלה לעוגה וכפיות צבעוניות?

    השבמחק
    תשובות
    1. המעמד מפלורליס, הכפיות מנתנאלה.

      מחק
  5. פליז פליז פליז מתכונים!!!!
    כרגיל מדהימות ומוכשרות!!!

    השבמחק
  6. גם אני חוגגת לבכורה שלי באוגוסט, באמצע אוגוסט, וכבר 6 שנים שאני מנסה לתחמן, לחגוג ביולי, אולי בספטמבר, ובסוף אני מתנחמת בכך שרוב שנותיה היא תחגוג כבוגרת, אולי באתר אקזוטי בחופשה נעימה באוגוסט..
    אבל אחרי הכל, עם סידור שולחן שכזה יום הולדת באוגוסט נשמע מצויין ואני בטוחה שילדת היומהולדת לא היתה משנה דבר..

    השבמחק
  7. מזל טוב, העוגה, העוגיות וצורת ההגשה המתוכננת לפרטים מדהימות ובטוח שהכל טעים מאוד!

    השבמחק
  8. ועוד שאלה- איפה קונים כאלה כפיות יפות? זה חד פעמי, נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכפיות מנתנאלה. ולא - הן לא חד פעמיות

      מחק
  9. מקרונים תוצרת בית?
    הבי לי ביס!

    אבו על הירח

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתאמנת ;-)
      תגיע, יחכו לך. בתמורה לדבר האמיתי!

      מחק
  10. כמה נפלא. התמונות פשוט פיגוזיות. ולגבי היום הולדת...למה לא לחגוג לילדים בספטמבר. ממש בתחילתו.

    השבמחק
  11. אוי כמה מתיקות! בתור ילידת (סוף) אוגוסט אני יכולה להעיד שהשד לא כזה נורא. אומנם בלימודים קצת מבאס יומולדת בחום אבל באמת שבקטנה. לפחות היומולדת אף פעם לא נופל על חג או צום, לא יורד גשם, ותמיד אפשר לעשות טיול סופ"ש יומולדת.
    הרי בסופו של דבר הימי הולדת השווים באמת הם אלו שחוגגים אחרי גיל 17...
    בקיצור אחלה של דבר!
    ובלי קשר - הייתי מוכנה להיוולד בכל יום בשנה אם היו מכינים לי את כל היופי הזה שמעליי. פשוט מקסים! מדהים! ומזמין! בא לי גם!
    מזל טוב!

    השבמחק
  12. העדינות של כל היצירות שלך מענגת,
    אין כאלה דברים!

    השבמחק
  13. הכל מושלם, כרגיל! מעורר השראה :)
    אשמח לדעת איזה ציפוי יש על הקאפקייקס...
    ומי אחראי לבובה המ-ע-ל-פ-ת של הקטנטונת? את או שהיא קנויה? מדהימה...

    השבמחק
    תשובות
    1. מרנג-מרשמלו, ואני ;-)

      מחק
    2. יאללה... סדנה להכנת בובות מעלפות! ;-)
      בטוחה שיצטרפו אליי עוד כמה פעורות פה...

      מחק
  14. וזה כשאת לא משקיעה...

    מזל שלא נולדה בזמן נוח יותר :-)

    מהמם כרגיל!!!

    השבמחק
  15. סוחבת כרגע את שבוע 39- אכן תזמון לא להיט ;)
    מאיפה הבובה היפהפיה? אשמח להפניה

    השבמחק
    תשובות
    1. הבובה תוצרת בית :)
      שיהיה קל! ♥

      מחק
    2. אם ורק אם יש לך כח אשמח לקבל פרטים על הכנת בובה-
      גזרה, חומרים וכד', ובלי קשר אשמח לדעת האם יש מצב להזמין אחת
      (בתשלום כמובן).
      המייל שלי- ronchk@gmail.com
      תודה על הקסם

      מחק
  16. מזל טוב,
    בומב פרחוני מהמם!!!
    איזה עוגה זו של הבומב?

    השבמחק
  17. פשוט מהממם! אין מילים לתאר את היופי הזה.
    באיזה תבנית (וקוטר) את מכינה את העוגת החצי כדור?
    ואיפה קונים תבנית כזאת?
    תודה

    השבמחק
  18. משהו. הכל. והיא. ואתן. והקיץ. מקסים.

    השבמחק
  19. מקסים כמו תמיד!
    והכי חשוב - מזל טוב לקטנטנה
    :-)

    השבמחק
  20. הכל נכון: החום, התאריך, החגיגות ושוב החום...
    אבל בסוף היא תזכור רק את השמלה (שלה ושל הבובה) ואת היופי ואת הטעם ❂‿❂

    נ.ב.,
    כולן מבקשות מתכונים ומאיפה קוני את הציוד,
    אני לא. אני פשוט אחכה לך.
    ב- 12/2
    לפחות לא יהיה חם
    (* ˘⌣˘)♥

    השבמחק
  21. איזה יופי!!! שלמות!
    איך עשית עוגות קטנות בצורת כדור?

    השבמחק
  22. ואני רציתי הריון אחד קייצי... גם ליומולדת בחורף יש מינוסים, את יודעת...
    אז אולי נתפשר על האביב?! כרגיל- פוסט משגע!

    השבמחק
  23. וואו - כל כך יפה!!!!

    חובה מתכונים!!!!

    האם אתן מעבירות סדנאות ?

    השבמחק
  24. בתור ילידת ה-30 לאוגוסט (כן, מדכא לחשוב שיומיים אח"כ חוזרים לביה"ס) יכולה להגיד שעם השנים דווקא הקיץ הוא מושלם בעיניי לחגיגות (מודה, חולה על הקיץ!!!)

    פוסט כרגיל - משובב נפש ועיניים

    השבמחק
    תשובות
    1. היום כבר היית חוגגת אחרי החזרה ללימודים, שהוקדמה ל-27 באוגוסט ;-)
      ותיכף מגיע לך שוב מזל-טוב! ♥

      מחק
  25. משגע! הצילומים! ההכנה! הסטיילינג!
    הכל בטוב טעם, הכל כל כך יפיפה ונעים לעין

    השבמחק
  26. כל כך יפה ומושלם!!
    אפשר לקבל את המתכון של מרנג המרשמלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. פה:
      http://www.misspetel.com/2011/08/blog-post.html

      מחק
  27. מושלם!!!!
    יש מתכונים לפוסט הזה??

    השבמחק
  28. די נו בבקשה מ-ת-כ-ו-נ-י-ם!!! אני לא עומדת בזה כבר
    נ.ב כל כך הולכת להכין את המרק טפיוקה מלון בסדר

    השבמחק